اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۵۴۰
تقصیر خودمان بود که به استقلال باختیم

رحمانی: برای تراکتورسازی کم‌کاری نکرده‌ام، می‌خواهند تسویه حساب کنند/ از استقلالی شدنم بی‌خبرم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: استقلالی‌ها فقط دو موقعیت گلزنی داشتند که از آن استفاده کردند و تقصیر خودمان بود که بازی را باختیم.
۱۷:۲۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بختیار رحمانی پس از شکست 2 بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: من نمی‌دانم در خصوص این شکست واقعاً چه بگویم. ما خوب بازی کردیم. استقلالی‌ها صاحب دو موقعیت گلزنی شدند که از آن نهایت استفاده را بردند. در مجموع تقصیر خودمان بود که باختیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که مظلومی در نشست خبری پس از بازی اعلام کرده رحمانی را می‌خواهد اظهار داشت: من از این موضوع خبر ندارم, ضمن این که چه ربطی دارد خیلی تیم‌ها مرا می‌خواهند؟

هافبک تراکتورسازی در خصوص شعار هواداران این تیم علیه او در دقایق پایانی بازی تصریح کرد: هواداران لطف کردند. متاسفانه برخی‌ها دوست دارند این طور وانمود کنند که من برای تراکتورسازی کم گذاشته‌ام. من چه کار باید بکنم؟ من با همه وجود برای تراکتورسازی بازی می‌کنم و آمار بازی من گواه بر این موضوع است. متاسفانه برخی‌ها سر یکسری مسائل از من ناراحت هستند و می‌خواهند به این شکل با من تسویه حساب کنند. هوادار می‌تواند فحش دهد. 

رحمانی افزود : حتی اگر نغودبالله خدا هم بیاید باز هم اینجا تونی را تشویق می‌کنند در حالی که قلعه‌نویی در تراکتورسازی مشغول به کار است. متاسفانه به من و عباسی خیلی فحش می‌دهند. 

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا مدارک مربوط به 10 ماه کسری خدمت خود را دارد، گفت: من که نباید مدارکم را به عباسی بدهم بلکه آنها را باید به سازمان نظام وظیفه ارائه دهم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین