اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۴۳۲

واکنش مدیرعامل تراکتورسازی به بیانیه استقلال

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی بیش از هر تیم دیگری از اشتباهات داوری متضرر شده و دیگر مردم عدم کسب نتیجه به خاطر اشتباه داوری را نمی‌پذیرند.
۱۱:۳۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید عباسی در مورد بیانیه باشگاه استقلال قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی و اینکه آنها اعلام کردند دیگر اشتباه داوری را نمی‌پذیرند و به نوعی جو رسانه‌ای به راه انداخته‌اند، عنوان کرد: این اقدامات قبل از یک بازی حساس درست نیست. اگر قرار بر نگرانی باشد تراکتورسازی و هوادارانش بیش از هر تیم دیگری از بروز اشتباه داوری نگران هستند.

وی افزود: تراکتورسازی تیمی است که در یکی دو سال اخیر بارها از اشتباهات داوری که علیه‌اش رخ داده متضرر شده و مردم واقعا ناراحت هستند و به هیچ وجه این مسئله را نمی‌پذیرند که به خاطر اشتباه داوری دیگری امتیاز از دست بدهند.

مدیرعامل تراکتورسازی تاکید کرد: ما خودمان از این ناحیه ضربه خوردیم و بدون شک دیگر هواداران نمی‌پذیرند که از این ناحیه متضرر شوند. امیدوارم مسئولان کمیته داوری و داوران محترم در بازی فردا بدون توجه به این مسائلی که مطرح می‌شود در آرامش قضاوت خود را انجام و به دور از هر گونه جوسازی و حاشیه‌ای کار را پیش ببرند. همانطور که گفتم اگر قرار به نگرانی باشد تراکتورسازی به دلیل ضررهایی که از داوری کرده برای داوری محق‌تر از هر تیم دیگری است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین