اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۳۷۶
آقایی

همه فشارها نباید روی دوش کمالوند باشد/ او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که فراز کمالوند همکاری‌اش را با این تیم ادامه خواهد داد.
۱۴:۱۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-عباس آقایی در خصوص وضعیت فراز کمالوند و شایعه جدایی او از گسترش فولاد گفت: حرف‌هایی که کمالوند بعد از بازی با فولاد زد معنی خداحافظی نداشت. به هر حال باید به او حق داد، چون به عنوان سرمربی روی نقاط ضعف و قوت حریفان کار کرده و بر همین اساس خیلی چیزها را به بازیکنان گوشزد می‌کند. وقتی در چند بازی اشتباهاتی انجام می‌دهیم، طبیعی است که او ناراحت شود، چون سرمربی بیش از دیگر اعضای تیم تحت فشار قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: با این همه فشار باید به کمالوند حق داد که ناراحت شود. در تیم ما نباید همه فشارها روی او باشد و دیگر اعضای کادرفنی و همچنین بازیکنان هم باید خودشان را مسئول بدانند. کمالوند در این مدت با مشکل درد معده هم مواجه بود و خیلی اذیت شد که برای درمان راهی تهران شد. با این وجود تأکید می‌کنم که او در تیم گسترش فولاد خواهد ماند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خاتمه عنوان کرد: کمالوند یکی از بهترین مربیان ایران است و با قدرت به کارش در گسترش ادامه خواهد داد. تمرین ریکاوری تیم ما طبق برنامه کمالوند انجام شد و براساس برنامه‌های او تمرین امروز تعطیل شد و از فردا دوباره استارت خواهیم زد. کمالوند در تمرین روز دوشنبه حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین