اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۳۷۰
با سایپا قرارداد دارم

میداودی: پزشک پورحیدری گفت به زودی مرخص می‌شود/با استقلالی‌ها صحبت نکرده‌ام

مهاجم تیم فوتبال سایپا می‌گوید که برای حضور در استقلال صحبتی با مسئولان این باشگاه نداشته است.
۱۳:۵۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-میلاد میداودی که برای ملاقات از منصور پورحیدری به بیمارستان ایرانمهر رفته بود در این خصوص اظهار داشت: از روزی که شنیدم منصورخان در بیمارستان بستری شده و این شرایط را دارد، خیلی ناراحت شدم و اکنون هم وظیفه‌ام بود به ملاقات او بروم. در این ملاقات نیز با او صحبت کردم که منصورخان گفت بهتر است و ظاهراً پزشک او نیز گفته فردا به بخش منتقل می‌شود و پس از دو روز هم مرخص خواهد شد.

وی درباره سطح هوشیاری سرپرست استقلال و اینکه آیا از ملاقات کننده‌ها شناخت دارد یا نه، اظهار داشت: شناخت داشت و هوشیاری‌اش خوب بود که از من هم تشکر کرد. البته وظیفه ماست که به ملاقات بیاییم و به یک پیشکسوت که برای این فوتبال زحمت کشیده روحیه بدهیم تا شرایط بهتری پیدا کند.

مهاجم تیم فوتبال سایپا درباره شرایط این فصلش گفت: خوشبختانه شرایطم خوب بود و به جز چند هفته‌ای که مشکلی برای من پیش آمد و در تیم نبودم، همه چیز خوب بوده است. زمانی هم که برگشتم در شرایط خوبی قرار داشتم و امیدوارم در این دو سه بازی هم که تا تعطیلات پیش‌رو داریم، بتوانم این شرایط خوب را ادامه دهم. سایپا هم وضعیت خوبی در این فصل داشته است.

میدوادی درباره اینکه آیا برای بازگشت به استقلال با مسئولان این باشگاه صحبت کرده است و هواداران استقلال خواهان بازگشت او هستند، خاطرنشان کرد: در این خصوص صحبتی نداشتم و صحبتی هم نشده است، چون بازیکن سایپا هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. هواداران استقلال همیشه لطف داشتند و من هم در آن چند سال که در این تیم بودم، خاطرات خوبی داشتم. اکنون هم بازیکن سایپا هستم و سال بعد که قراردادم تمام شود، در این خصوص تصمیم می‌گیرم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین