اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۳۴۶
همیشه در قلب من هستید؛

پیام کرار برای هواداران استقلال و تراکتورسازی

بازیکن عراقی و سابق استقلال اعلام کرد: «باعث افتخار من بود که شاگرد آقای قلعه نویی، کمالوند و مظلومی بودم چرا که از بهترین مربیان آسیا به شمار می روند.»
۰۹:۳۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-جاسم کرار در صفحه اجتماعی خود پیغامی خطاب به هواداران تیم های محبوش منتشر کرد: «از تمام هواداران تیم های محبوبم استقلال و تراکتورسازی کمال تشکر دارم. بهترین روزها را در کنار شما داشتم و همیشه در قلب من هستید.»

 

وی از سرمربیان ایرانی که با او کار کردند هم تشکر کرد: «باعث افتخار من بود که شاگرد آقای قلعه نویی، آقای کمالوند و آقای مظلومی بودم چرا که از بهترین مربیان آسیا بشمار می روند و باعث پیشرفت من بودند.»

 

کرار در پایان یک تشکر ویژه هم از مدیرعامل استقلال دارد: «همچنین کمال تشکر فراوان از آقای افشارزاده دارم که در حق من پدری کردند و محبت ایشون رو فراموش نخواهم کرد. آرزوی موفقیت برای تیم های محبوبم دارم.»

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهران پرفروغ
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
با این اوصاف آقای کرار فرزند یک آقای تهرانی بودند چون قبلا ایشان تراکتوری بودند بعدا" استقلالی شدند پدر ایشان الان از تهرانی اصیل هستند و در تهران به سر میبرند.
فرهاد تراختوری
Germany
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
مسخره ترین و سیاست مدارانه ترین حرفی بود که تا حالا شنیده بودم ، تیم های محبوبم استقلال و تراختور ، دوست عزیز جناب جاسم خان یکیشو باید انتخاب کنی فقط یکی
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین