اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۳۲۱

عباسی: خیابانی بهتر است به کارش بپردازد و دنبال طعنه و کنایه نباشد

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال صبای قم گفت: جواد خیابانی بهتر است به کار خودش بپردازد و دنبال طعنه و کنایه زدن به این و آن نباشد.
۱۷:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید عباسی در خصوص اینکه جواد خیابانی بعد از بازی استقلال - صبای قم اعلام کرده بود دایی چون باخته بعد از بازی مقابل دوربین حاضر نشده است، اظهار داشت: در این مورد قبلاً توضیح داده‌ایم و یادآوری کردیم که مصاحبه تلویزیونی بعد از بازی در مقررات سازمان لیگ وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه کسی به اسطوره فوتبال ایران طعنه می‌زند که خودش دایرةالمعارف گاف و طعنه است. کسی که منصورخان پورحیدری که از همین جا برای سلامتی‌اش دعا می‌کنم در حالی که در بیمارستان بستری است را در ورزشگاه می‌بیند و هر فرد ریش داری را چه برزای باشد و چه روزبه چشمی، با نام چشمی می‌شناسد،کسی که برای بارش باران از عبارت وزیدن استفاده کرده و صدها سوژه دیگر که در فضای مجازی باعث خنده این و آن شده را رو کرده بهتر است، کار گزارشگری‌اش را انجام دهد.

عباسی خاطر نشان کرد: خیابانی در طول گزارش بازی عبارت گرامی باد را با کسره زیر حرف «ی» جوری خوانده که انگار برای باد گرامیداشت گرفته‌اند! وقتی سه فضای مشخص کنفرانس قبل و بعد از بازی و میکسدزون ورزشگاه را برای مصاحبه مشخص کرده‌اند، چرا باید خلاف مقررات عمل کرده و مصاحبه‌ای جداگانه ترتیب داده شود؟

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال صبای قم افزود: خیابانی هنوز در 8 آذر 76 و بازی ایران و استرالیا متوقف شده و به‌روزرسانی او کار ساده‌ای نیست!

وی در پایان تصریح کرد: جواد خیابانی که چندی است مشاور مدیرعامل تیم برق جدید شیراز شده بهتر است به همان کارها بپردازد و دنبال طعنه و کنایه به دیگران نباشد، زیرا خودش یک پا طنزنامه گویاست.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین