اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۲۸۴۳
فقط استقلال می‌تواند ذوب آهن را حذف کند
 عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تنها تیم ایرانی که می‌تواند ذوب آهن را در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا شکست بدهد استقلال است.
۱۴:۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 محمد نوری در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بی تردید بازی دشواری را پیش رو داریم. پیروزی بر ذوب آهن کار ساده‌ای نیست. امیر قلعه نویی به خوبی استقلال را می‌شناسد و این شناخت نشان از سختی کار استقلال می‌دهد.


وی افزود: البته به این نکته اشاره کردم و در مقابل باید این را هم بگویم که شفر هم مربی کم تجربه‌ای نیست. او یکبار با ذوب آهن بازی کرده و به این تیم باخته و همان بازی برای آنکه شناخت خوبی از آنها به دست آورد کفایت می کند. شفر باهوش است و یقینا تدابیر خاصی برای این بازی در نظر دارد.


عضو کمیته فنی آبی پوشان اظهار داشت: برای صعود ما باید در هر دو بازی نتیجه لازم را بگیریم. البته در بازی رفت نباید جانب احتیاط را از دست داد. باید معقول بود و منطقی بازی کرد. استقلال پتانسیل پیروز شدن بر ذوب آهن حتی در اصفهان را هم دارد. منوط به این که در سراسر بازی منطقی باشد و بازیکنان به خصوص در خط دفاعی تمرکز داشته باشند. حتی اگر ما در این بازی گل هم بخوریم نباید تمرکزمان را از دست بدهیم و در دقایق باقی مانده دست به بازی احساسی بزنیم. نوری گفت: تنها تیم ایرانی که می تواند در چنین مرحله ای در مجموع دو بازی رفت و برگشت ذوب آهن را شکست دهد همین استقلال است. اگر حریف ذوب آهن تیمی به جز استقلال بود یقینا ذوب آهن راهی مرحله بعدی می شد. اما من به جرات می گویم استقلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت ذوب آهن را پشت سر گذاشته و به مرحله بعدی صعود می کند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین