اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۲۶۰
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در نیم فصل بازیکنانی به ما اضافه خواهند شد و شرایط تیمی ما متحول خواهد شد.
۱۷:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در کنفرانس خبری پس از دیدار ملوان برابر سیاه‌جامگان، اظهار داشت: تیم ملوان در این بازی موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه تیم سیاه‌جامگان ایجاد کرد و به جز چند دقیقه اول بازی تیم ما به حریف اجازه نداد تا صاحب موقعیت شود. در این بازی تیم ما موقعیت‌های زیادی را ایجاد نمود اما نتوانستیم آنها را به ثمر برسانیم.

وی در خصوص داوری افزود: در چند بازی اخیر تیم ما از داوری بسیار ضربه خورده است و از کمیته داوران می‌خواهم که به شرایط داوری تیم ما رسیدگی کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص نحوه عملکرد تیمش گفت: ما در چند بازی اخیر به خوبی توانسته‌ایم در دفاع عمل کنیم و به حریفان اجازه گل زدن نداریم و در این بازی از لحاظ مهره‌ها دست ما بسته بود و رافخایی و فرزاد حاتمی با وجود تنها چند جلسه تمرین در این بازی وارد زمین شدند.

استیلی در مورد عدم گلزنی بازیکنان تیمش بیان کرد: هنگامی که تیم ما ایجاد موقعیت می‌کند و بازیکنان نمی‌توانند آنها را وارد دروازه کنند این مشکل به من مربوط نمی‌شود و من نمی‌توانم به داخل زمین بروم و گل بزنم، وظیفه من این است که بازیکنان را از لحاظ بدنی، فنی و روحی آماده بازی کنم.

وی در خصوص عملکرد تیمش در این بازی گفت: ما در دفاع و حمله خوب بودیم و حریفان را توسط تیم آنالیزمان مورد تحلیل قرار می‌دهیم. در بازی با صبا تیم ما 516 پاس داد که این عملکرد منحصر به فرد است؛ در نیمه اول این بازی ما توانستیم حدود 200 پاس بدهیم که این عملکرد جز از تیم ذوب‌آهن در دیگر تیم‌ها مشاهده نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد آینده این تیم بعد از نیم‌فصل گفت: من قول می‌دهم که این تیم پس از بازی با استقلال عملکرد بهتری داشته باشد. در نیم فصل بازیکنانی به ما اضافه خواهند شد و شرایط تیمی ما متحول خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین