اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۲۱۴
هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که این تیم در دیدارهای پیش‌رو باید از سد تیم‌های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز بگذرد.
۱۱:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سینا عشوری ابتدا در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: «برای ما گرفتن سه امتیاز مهم بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم. بعد از تغییرات کادر فنی نیاز داریم که به هماهنگی بیشتری برسیم و خدا را شکر که این بازی را بردیم و به همه هم‌تیمی‌هایم و همچنین هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم.»

 

وی در مورد اینکه تراکتورسازی چقدر برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد، خاطرنشان کرد: «اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم و مطمئن باشید یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی خواهیم بود. دو بازی آینده برای تراکتورسازی بسیار مهم است و ما باید از دیدار مقابل نفت تهران و گسترش فولاد تبریز شش امتیاز بگیریم. امیدوارم با یک شرایط خوب به تعطیلات لیگ برتر برویم.»

 

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که گفته بود سربازهای این تیم در حدواندازه‌های خود بازی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: «قلعه‌نویی از لحاظ فنی یک مربی قوی است و حتماً یک چیزهایی را دیده که چنین حرفی زده است. به هر حال خیلی‌ها انتظار دارند تیم ما با این بازیکنانی که دارد هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد.»

 

عشوری در مورد صحبت‌های بختیار رحمانی که گفته است در تراکتورسازی راحت نیست و قطعاً از این تیم جدا خواهد شد، گفت: «تصمیم با خود بختیار است و ما نمی‌توانیم در آینده او دخالت کنیم. بختیار یکی از قوی‌ترین فوتبالیست‌های ایران است، ولی اگر او دلش با تراکتورسازی نیست، می‌تواند تصمیمی را که خودش می‌خواهد، گرفته و جدا شود. البته این مسائل به ما مربوط نیست و مسئولان باشگاه و همچنین خود رحمانی باید در این خصوص صحبت کنند.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
از اولشم نبايد مياوردنش از نوع بازيش معلوم بود كه دلش با تيم نيست بفرستينش بره انگار به زور اوردنش من جاي عباسي بودم ميفرستادمش پادگان پست بده
صمد از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
یکی از اشتباهات عباسی گرفتن بازیکنان سرباز برای نیم فصل است وی به عنوان مدیر مهارت ایجاد ثبات در تیم را ندارد و باید به همراه بختیار و دیگر بازیکنانی که دلشان با تیم نیست برود
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین