اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۲۰۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با ۱۰ نفره شدن مقابل صبا کارمان سخت شد اما باز هم می‌توانستیم مقابل صبا به گل هم برسیم.
۱۹:۰۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-آرش برهانی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم گفت:  مقابل صبا خیلی خوب بازی کردیم اما هنگامی که 10 نفره شدیم کار ما سخت شد. جا دارد به بچه‌هایمان خسته نباشید و به هوادارانمان بابت این برد تبریک بگویم. با اینکه 10 نفره شدیم می‌توانستیم باز هم به گل برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بازی قبلی در ترکیب اصلی تیم بود اما در این بازی بیرون گذاشته شد گفت: برای من چیزی که اهمیت دارد بردن تیم است. مهم نیست که چه کسی در استقلال بازی می‌کند بلکه مهم این است که تیم ببرد. هر چند وقتی یک یا دو ماه بازی نمی‌کنید کار سختی پیش رو دارید اما من سعی می‌کنم بهترین عملکردم را نشان دهم. باز هم تاکید می‌کنم مهم بردن استقلال است.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در نیم فصل از تیم جدا شود اظهار داشت: برخی‌ها که خارج از مجموعه استقلال هم هستند دوست ندارند من در استقلال بمانم و به مطرح کردن چنین مسائلی می‌پردازند. برای خودم هم دلیل کار آنها جای سوال دارد. ما به چنین مسائلی عادت کرده و پوستمان کلفت شده است.

برهانی تاکید کرد: 9 سال برای استقلال زحمت کشیده و بازی‌های خوبی انجام داده‌ام. نمی‌دانم این افراد که در بیرون از مجموعه استقلال هستند دنبال چه هستند و دوست ندارند آرش برهانی در استقلال باشد.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین