اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۱۷۵۹
استیلی: انجام بازی‌های زیاد حساسیت کاذب شهرآورد را از بین می‌برد
پرسپولیس و استقلال حکم رئال و بارسا را دارند
۱۵:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

حمید استیلی، مدیر تیم امید معتقد است این تیم با کرانچار و تدابیر پیش‌بینی شده روزهای بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت.

استیلی در رابطه با برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تیم امید و سایر موارد صحبت کرد.

 

* کرانچار گفته هنوز چیزی مشخص نشده و او سرمربی تیم امید نشده!

روز پنج‌شنبه با کرانچار توافق نهایی انجام شد و ایشان قراردادش را با فدراسیون منعقد کرد تا رسماً به عنوان سرمربی تیم امید معرفی شود.

 

* چه برنامه‌ای برای ابتدای کار در دستور کار کرانچار قرار دارد؟

قرار شده در ابتدای راه اردویی یک‌هفته‌ای داشته باشیم و کرانچار با دعوت از چهل نفر، بازیکنان خودش را در این اردو محک بزند.

 

* دستیاران کرانچار مشخص شده‌اند؟

هنوز به طور قطعی چیزی مشخص نشده اما قرار است کرانچار یکی، دو دستیار از کشورش به عنوان همکارانش بیاورد. به طور قطع به زودی تکلیف این موضوع هم مشخص می‌شود.

 

* به نظرتان کرانچار می‌تواند طلسم چندین دهه صعود نکردن تیم امید به المپیک را بشکند؟

کرانچار مربی بزرگ و رزومه‌داری است. او مربی تیم ملی کرواسی و مونته‌نگرو بوده و در چند تیم باشگاهی بزرگ و از همه مهمتر با چند باشگاه بزرگ در کشورمان کار کرده و به فرهنگ ما و شرایط فوتبال‌مان به خوبی آشنایی دارد.

 

*  برای بازی‌های آسیایی و المپیک چه برنامه‌ای دارید؟

مطمئناً تا بازی‌های جاکارتا برنامه اردویی مدنظر داریم و با تیم زیر 23 سال به علاوه سه بازیکن بزرگسال در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم و برای بازی‌های انتخابی المپیک زیر 21 سال شرکت می‌کنیم تا ان‌شاءا... برای دیدارهای اصلی المپیک با مشکلی مواجه نباشیم.

 

* با کی‌روش هماهنگی لازم انجام شده؟

حتماً هماهنگی لازم با کی‌روش از طریق فدراسیون انجام خواهد شد و به اتفاق آقای کرانچار در جلسه‌ای با آقای کی‌روش شرکت می‌کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود.

 

* نمی‌ترسید کرانچار هم مانند برانکو با کی‌روش رابطه خوبی برقرار نکند؟!

کی‌روش و کرانچار مربیان بزرگی هستند بر همین اساس در رابطه با تعامل این دو مربی بزرگ هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و نکته مهم این است که ما بتوانیم از مربیان بزرگ در جهت پیشرفت فوتبال‌مان استفاده کنیم.

 

* به عنوان یک پرسپولیسی سابق درخصوص دیدار سرخپوشان مقابل الجزیره چه صحبتی دارید؟

الجزیره یکی از تیم‌های خوب ابوظبی است اما من اطمینان دارم پرسپولیس می‌تواند در دو بازی رفت و برگشت نتیجه لازم را بگیرد. البته در این بین نقش بازی رفت در امارات بسیار مهم است. ان‌شاءا... پرسپولیس در مجموع دو دیدار به دور بعد صعود می‌کند.

 

* اما پرسپولیس از نیم‌فصل دوم افت کرده، افتی که سرخپوشان هنوز از آن خارج نشده‌اند.

حضور در مرحله حذفی بسیار مهم است اما شرایط پرسپولیس خاص است چون پنجره نقل و انتقالات به روی این تیم باز نشده و افت بازیکنان هم مزید بر علت شده است. امیدوارم برانکو انگیزه بازیکنان را بالا ببرد و در این بین نقش کریم باقری و افشین پیروانی بسیار مهم است تا کمک کنند بازیکنان شرایط ایده‌آل‌شان را حفظ کنند. به نوشته خبرورزشی، با قهرمانی استقلال در جام حذفی چه صحبتی در مورد دیدار سوپرجام بین دو تیم سرخابی پایتخت دارید؟

قهرمانی پرسپولیس و استقلال در فوتبال ایران بسیار مهم است. دو تیمی که حکم رئال و بارسا را دارند. مسلماً هرچه این دو تیم بیشتر با یکدیگر رودررو شوند، تنش‌ها و حواشی کمتر می‌شود و کیفیت فنی بازی بالاتر می‌رود. به همین دلیل امیدوارم در سوپرجام شهرآورد باکیفیتی را از دو تیم شاهد باشیم.

110

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین