اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۱۱۸۱
برای موفقیت تیمم تا لحظه آخر می‌جنگم؛
ابراهیمی: تقابل با قلعه‌نویی حساس نیست!
امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال گفت:نمی خواهیم به راحتی از آسیا کنار برویم.
۱۰:۱۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

استقلال تهران 18 اردیبهشت‌ماه در بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ ‌قهرمانان آسیا به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. جنگ امیر و استقلال، همه‌جوره جذاب و مهیج است. او با تیم‌های مختلف برابر تیم سابقش قرار گرفته، از سپاهان و مس بگیرید تا تراکتورسازی و همین ذوب‌آهن. آخرین بار قلعه‌نویی موفق شد استقلال را شکست دهد، در دیداری که کلید نایب‌قهرمانی استقلال بود. آنها در واپسین دقایق مسابقه شکست خوردند و حالا می‌خواهند در آسیا انتقام این شکست را بگیرند. امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال درباره این بازی حساس به سؤالات پاسخ می‌دهد.

* امید اگر خونه به خونه از فینال حذفی کنار بکشد، بازی بعدی شما با ذوب‌آهن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. شما آخرین بازی را به آنها باختید. فکر می‌کنید این بازی چه شود؟

ببینید شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آن هم در مرحله حذفی با مسابقات لیگ خیلی فرق دارد. در چنین بازی‌هایی تیمی برنده می‌شود که کمترین اشتباه را داشته باشد. می‌گویند در بازی‌های حذفی اولین اشتباه، آخرین اشتباه است. نمی‌خواهیم ما آن تیمی باشیم که اشتباه کنیم. در مرحله گروهی خیلی خوب کار کردیم و با قدرت از قوی‌ترین گروه بالا آمدیم.

 

* استقلال اخیراً شرایط خوبی داشته و خیلی‌ها شانس زیادی برای شما قائل هستند. داخل تیم شرایط چطور است؟

خدا را شکر شرایط‌مان خیلی خوب است. می‌توانیم دو بازی خیلی خوب انجام دهیم. همان‌طور که از روز اول گفتیم، هدف استقلال صعود مرحله به مرحله است. از گروهی بالا آمدیم و الان هدف‌مان رسیدن به دور بعدی است. ذوب‌آهن تیم خوبی است. آنها تاکتیکی بازی می‌کنند. منتها ما هم بیکار نمی‌نشینیم. با آنالیزی که انجام می‌دهیم و ان‌شا‌ءا... تمریناتی که خواهیم داشت، موفق می‌شویم. البته الان صحبت در این‌باره زود است. باید به زمین برویم و کاری را که در نظرمان است، انجام دهیم. آن‌وقت می‌توانیم بهتر درباره مسابقه حرف بزنیم. اصلاً می‌گویند در فوتبال شما نباید صحبت کنید. زمین بازی جلوی شماست. باید بروید و بازی کنید. دو دیدار رفت و برگشت با ذوب‌آهن خواهیم داشت. دیگر همه چیز دست خودمان است. باید در زمین مسابقه خیلی تلاش کنیم و این‌قدر بجنگیم تا موفق شویم.

 

* تقابل با امیر قلعه‌نویی همیشه حساس بوده است. در این چند سال با تیم‌های مختلف مقابلش بازی کرده‌اید.

حساسیت... بالاخره آقای قلعه‌نویی مربی خیلی خوبی است. او قهرمانی‌های زیادی برای استقلال به دست ‌آورده است. آقای قلعه‌نویی یک مربی قابل احترام است. همیشه به شخصه احترام ویژه‌ای برایش قائل بوده و هستم. او سرمربی من بود. قلباً ایشان را دوست دارم ولی من و سایر بازیکنان استقلال برای موفقیت تیم تا آخرین لحظه می‎‌جنگیم. به نظر من بازی خیلی حساس نیست. درست است مرحله حذفی است ولی آن‌قدرها حساسیت ندارد. قلعه‌نویی برای تیم خودش تلاش می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را برای استقلال به دست بیاوریم. مید ابراهیمی در جواب این سوال که پیش‌بینی‌ات از نتیجه بازی چیست؟ گفت: این‌طور مسابقات را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی ان‌شا‌ءا... برنده بازی می‌شویم چون قصد نداریم به راحتی از لیگ قهرمانان کنار برویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین