اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۹۸۰
در فصل جدید به دروازه‌بان نیاز نداریم  سال آینده هم قهرمان می‌شویم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس غرور می‌کنم که با پرسپولیس در جشن قهرمانی شرکت کردم و خوشحالم در چنین تیم بزرگی در آسیا حضور دارم.
۱۱:۴۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|
ایگور پانادیچ در گفت‌وگویی، در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: بازی سختی با الجزیره در پیش داریم اما با توجه به نتایجی که گرفتیم آماده شکست این تیم هستیم و معتقدم که شانس بالایی برای صعود داریم.

وی افزود: سال آینده هم برنامه داریم و می خواهیم قهرمان شویم. پرسپولیس نسبت به سه سال گذشته قوی‌تر شده و برای رسیدن به اهدافمان تلاش زیادی خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جشن قهرمانی این تیم و قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال ایران، تصریح کرد: احساس غرور می کنم که با پرسپولیس در جشن قهرمانی شرکت کردم و خوشحالم در چنین تیم بزرگی در آسیا حضور دارم که افتخارات زیادی دارد. جشن قهرمانی پرسپولیس با شکوه بود و لیاقت این جشن و خوشحالی راداشتیم و از همه هواداران تشکر می کنم.

پانادیچ در پایان در مورد اینکه ایا پرسپولیس در فصل جدید، به دروازه‌بان جدید نیاز دارد، گفت: نه تنها به بیرانوند بلکه به همه دروازه‌بان‌های پرسپولیس افتخار می‌کنم. ما نیازی به دروازه‌بان جدید نداریم و بهترین‌ها را در تیم داریم. تیم سطح بالایی در لیگ داشت و از اینکه کنار این تیم هستم افتخار می کنم و بازهم از هواداران تشکر می کنم.

انتهای پیام/
 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین