اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۴۸
اشتباهات داوری برای ما کُشنده است

عباسی:کاظمی اختیار تام دارد هر تغییری که می‌خواهد انجام دهد

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: کاظمی اختیار تام دارد هر تغییری که می‌خواهد در تیم ایجاد کند تا شرایط بهتر شود.
۱۱:۵۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی  در مورد شکست روز گذشته سیاه‌جامگان مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. خوشبختانه روندی که انتظار داشتیم با آمدن کاظمی رخ دهد، افتاده و بازی ما تغییر کرده است. در همین بازی با ذوب‌آهن حداقل باید 3 بر یک پیروز می‌شدیم، اما این‌طور نشد. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده مشکل گل نزدن ما هم حل می‌شود.

وی ادامه داد: مسئله مهم در بازی با ذوب‌آهن این بود که گل آنها کاملاً خطا بود، اما داور اشتباه کرد و باز هم تیم مظلوم سیاه‌جامگان از داوری ضرر کرد. ما هیچ اعتراضی انجام ندادیم، اما این اشتباهات داوری برای ما کُشنده است.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در واکنش به اینکه فرهاد کاظمی روز گذشته اعلام کرده است 10-12 بازیکن این تیم در حد لیگ برتر نیستند و باید از سیاه‌جامگان بروند، گفت: کاظمی نظرش را گفته است، اما با پایان نیم‌فصل اول چند بازیکنی که جذب کرده‌ایم مانند ایمان موسوی، مناری و دو بازیکن خارجی به ترکیب تیم اضافه می‌شوند. قطعاً هر نیازی که کاظمی داشته باشد، برآورده می‌کنیم.

عباسی افزود: دنبال این هستیم که تیم درست شود و سروسامان بگیرد. هدف ما این است که در بازی‌های سیاه‌جامگان به جای 500 نفر، 15 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. در همین راستا کاظمی اختیار تام دارد هر تغییری که می‌خواهد در تیم ایجاد کند تا شرایط‌مان بهتر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با کسب هشت امتیاز از 14 بازی احساس خطر نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر بگویم احساس خطر نمی‌کنیم راست نگفته‌ام، چون تیم‌های بالاتر از ما هم احساس خطر می‌کنند، اما خیلی امیدواریم و تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین