اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۴۱

رحمانی: رحمتی و اخباری بازی را در آوردند

هافبک خلاق تراکتور بعد از دیدار تیمش با استقلال گفت و گویی انجام داد.
۱۰:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بختیار رحمانی از حال و هوای سرخ پوشان تبریزی با ما می‌گوید.

گلرهای خوب مانع از گلزنی شدند
من فکر می‌کنم در هوای سرد تبریز ما نیمه اول خیلی بهتر بازی کردیم البته استقلالی‌ها هم خوب بودند، بازی خوب بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند ولی هر دو تیم دروازه‌بان‌های خوبی داشتند و در نهایت بازی مساوی شد.

هیچ مشکلی با تعویضم نداشتم
راجع به تعویضم باید بگویم تصمیم کادرفنی بود و به آن احترام می‌گذارم هیچ مشکلی هم ندارم بالاخره صلاح دیدند که آن موقع تعویض شوم.

به آقا محسن گفتم خداحافظی نکن!
حیف شد آقای قهرمانی خداحافظی کرد، آقا محسن حتی بیرون از فوتبال هم دوست خیلی خوبم بود و داخل فوتبال هم همیشه با هم دیگر حرف می‌زدیم، ای کاش خداحافظی نمی‌کرد و من به خودش هم این حرف را زدم  ولی به هر حال این کار را انجام داده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی‌اش موفق و موید باشد و این  را بگویم که قلبا دوستش داشتم، دیروز هم فکر می‌کنم بهترین قضاوتی بود که در این چندساله در لیگ دیدم، از او خیلی ممنونم که ما را تحمل کرد حتی من را و برایمان این همه سوت زد.

به هیچ وجه بازی راحتی با استقلال نداریم
من فکر می‌کنم بازی سختی با استقلال اهواز در خانه‌شان داریم آقای حنطه هم خیلی دارد برای تیمش زحمت می‌کشد به هیچ وجه بازی راحتی نداریم انشاالله با دست پر برگردیم.

عباسی همه کار می‌کند تراکتور نتیجه بگیرد

من بارها گفته‌ام واقعاً آقای عباسی دارد برای تراکتور زحمت می‌کشد و این دو دستگی‌ها در سکو درست نیست آقای عباسی هم تمام توانش را می‌گذارد و دست به هرکاری می زند تا این تیم نتیجه بگیرد، انشاالله شاهد شعار دادن علیه ایشان توسط عده‌ای نباشیم.

امیدوارم تراکتور از پس آسیا بر بیاید
مطمئناً تراکتور در جام باشگاه‌ها کار سختی دارد ولی ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و انشاالله تراکتور بتواند از پسش بر بیاید و بتواند نتایج خوبی بگیرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین