اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۰۴۴
قهرمانی برای پرسپولیس عادی شده   سخت ترین سال زندگی‌ام را سپری کردم
کاپیتان سپیدرود رشت می‌گوید سخت ترین سال زندگی‌اش را به همراه سرخپوشان در لیگ هفدهم تجربه کرده است.
۲۲:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

حسین کعبی، درباره بازی با پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ هفدهم بیان داشت: بازی خیلی خوبی بود و مقابل تیمی قرار گرفتیم که با شخصیت بزرگ به قهرمانی رسید. به نظر من پرسپولیس لیاقت این پیروزی را داشت و عالی هم بازی کرد. به هر حال ما هم خوب بازی کردیم اما آنها در سورپرایز کردن حریف تبحر دارند.

 

کعبی درباره تشویق هواداران پرسپولیس عنوان کرد: واقعا از آنها ممونم و دست آنها را می‌بوسم. هیچ زمان بازیکنان سابق و آنهایی که زحمت کشیدند را فراموش نکردند و دعا می‌کنم همیشه موفق باشند. پرسپولیس دیگر به قهرمانی در لیگ برتر عادت کرده و انشاء الله در آسیا موفق شوند. 

 

کعبی اضافه کرد: سخت ترین سال زندگی فوتبالی‌ام را در سپیدرود سپری کردم. هرگز چنین اتفاقاتی را تجربه نکرده بودم، برای من بسیار سخت بود و خداراشکر تیم ما در لیگ برتر باقی ماند و به آنها قول داده بودم در لیگ می‌مانیم و امید ما در تمامی دقایق به هواداران بود. 

 

کاپیتان سپیدرود دربراه وضعیت تمدید قراردادش گفت: فعلا در باشگاه هیچ چیز مشخص نیست و صحبت خاصی انجام نشده است. اگر با من صحبت کردند، مذاکره می‌کنیم و اینطور نباشد تصمیم دیگری می‌گیرم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و فعلا نیاز دارم استراحت کنم تا با شرایط بهتری لیگ بعدی را شروع می‌کنم.

 

451

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری