اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۹۰۸
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول دیدار مقابل تراکتورسازی خوب بودیم و موقعیت‌های گلزنی داشتیم، ولی در نیمه دوم محتاط بازی کردیم.
۱۸:۲۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-آرش برهانی پس از تساوی تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بدی نبود و فکر می‌کنم تساوی به درد هیچ یک از تیم‌های تراکتورسازی و استقلال نخورد. در مجموع فکر می‌کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی نبود. ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و حتی دو یا سه موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم که یکی از این موقعیت‌ها را من از دست دادم. در نیمه اول خوب بودیم و موقعیت‌های گلزنی داشتیم، اما در نیمه دوم محتاط بازی کردیم.

برهانی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمای هوا بر کیفیت بازی تأثیر گذاشته بود, خاطر نشان کرد: به یاد دارم که در شرایط مشابه که هوا سرد بود ما در همین تبریز بازی خوبی انجام داده و تراکتور سازی را 2 بر صفر شکست دادیم. ما 10 روز دیگر مقابل تراکتورسازی در جام حذفی بازی داریم و امیدوارم شاهد بازی بهتری باشیم. در مجموع فکر می‌کنم بازی مثل هوا سرد بود.

مهاجم تیم استقلال در خصوص خداحافظی محسن قهرمانی از دنیای داوری گفت: قهرمانی یکی از سرمایه‌های داوری ماست و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین