اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۹۰۰
خودمان هم از شرایط کنونی سپاهان رضایت نداریم

خلعتبری: دلیل نتیجه نگرفتن تیم، فشار روی بازیکنان است

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظر من یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن سپاهان درهفته‌های گذشته، فشار قابل توجهی است که روی ما وجود دارد.
۱۸:۰۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمدرضا خلعتبری عصر امروز پس از تساوی مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره شرایط مسابقه اظهار داشت: به نظر من این مسابقه بازی خیلی خوبی بود و اگرچه تیم ما بسیار خوب بازی کرد، اما نتوانستیم چندان نتیجه مناسب را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود عملکرد خوب مربیان، متأسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد، ادامه داد: به نظر من یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن سپاهان درهفته‌های گذشته، فشار قابل توجهی است که روی ما وجود دارد.

مهاجم سپاهان با بیان اینکه در حال حاضر از شرایط خود ناراحت و نگران هستیم، گفت: از این اتفاقات چندان مناسب نیستیم اما باید هرطور شده در ادامه و بر اساس تغییر و تحولات، شرایط خود را بهبود بخشیده و نظرات او را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه سپاهان در مسابقات خود خوب بازی می‌کند اما متأسفانه نتیجه نمی‌گیرد، ادامه داد: ما در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و بدون شک با اضافه شدن بازیکنان در نیم‌فصل، شرایط تیم بهتر می‌شود.

خلعتبری با بیان اینکه راه‌آهن در این مسابقه کار خاصی نکرد، گفت: به نظر من این تیم در مسابقه امروز موقعیتی نداشت و تنها دفاع می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت.

وی پیرامون داوری این بازی اضافه کرد: داداش آقای فغانی داور خوبی است و مطمئن هستیم که در آینده بهتر می‌شود؛ البته یکی دو صحنه مشکوک داشت اما به نظر داوری احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین