اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۹۱

گاسپار در واکنش به انتقادات مایلی‌کهن: به احترام رئیسم سکوت می‌کنم

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر زمان رئیس فدراسیون اجازه دهد حرف‌هایم را خواهم زد.
۱۷:۲۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-دن گاسپار در پایان دیدار سایپا و استقلال اهواز در جمع خبرنگاران درباره اظهارات مایلی‌کهن، گفت: در خصوص اظهاراتی که علیه من شده است به دستور رئیس فدراسیون  صحبت نمی‌کنم. من به تصمیم رئیسم احترام می‌گذارم و به هیچ عنوان اظهارنظری در خصوص اینگونه مسائل نخواهم داشت.

مربی تیم ملی کشورمان در واکنش به این سوال که آیا درخواست رئیس فدراسیون مبنی بر سکوت باعث ناراحتی او نشده است، تأکید کرد: نه من ناراحت نیستم چرا که از جایگاه خود اطمینان خاطر دارم و با اعتماد به نفس بالا کارم را انجام می‌دهم.کارنامه مربیگری من خودش گویای همه چیز است. البته نمی‌دانم چرا در مورد من و تیم ملی این همه حساسیت وجود دارد. اما بابت این موارد اصلاً ناراحت نیستم.

دن گاسپار در مورد مرخصی‌هایش نیز خاطرنشان کرد: فعلاً در تهران هستم و بازی‌های لیگ را به اتفاق همکاران زیرنظر دارم مرخصی یک مسئله شخصی است و در این مورد با کارلوس کی روش هماهنگی لازم را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: تا زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال اجازه نداده است دیگر هیچ حرفی نمی‌زنم و هروقت این اجازه برای من صادر شود آن وقت صحبت‌های خود را در خصوص همه مسائل انجام داده و دفاعیاتم را ارائه می‌دهم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین