اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۸۷۸

چشمی شانس بیشتری برای بازی دارد

چشمی شانس بیشتری برای بازی دارد
استقلال باز هم سه بازیکن خود را در بازی با سپاهان ندارد. فرشید باقری، مجید حسینی و روزبه چشمی سه بازیکنی هستند که مصدوم بوده و در دیدار ‌با سپاهان غایب خواهند بود.
۰۸:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

استقلال باز هم سه بازیکن خود را در بازی با سپاهان ندارد. فرشید باقری، مجید حسینی و روزبه چشمی سه بازیکنی هستند که مصدوم بوده و در دیدار ‌با سپاهان غایب خواهند بود. با وجود حضور این بازیکنان در تمرین، شفر تصمیم گرفته به سیدمجید حسینی بازی ندهد تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شود.


باقری و چشمی هنوز مجوز بازی را نگرفته و احتمالا در دیدار برابر سپاهان حضور نخواهند داشت. البته چشمی شاید برای بازی با سپاهان خودش را برساند. مدتها است که مجید حسینی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد و به جای او آرمین سهرابیان بازی می‌کند. فرشید باقری هم همانند حسینی خیلی وقت است که نتوانسته بازی کند و استقلال در غیاب او بازی می‌کند اما در مورد روزبه چشمی شرایط فرق می‌کند. هنوز معلوم نیست که این بازیکن بتواند در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.


اگر روزبه چشمی نتواند بازی کند به جای او امید نورافکن هافبک دفاعی استقلال در اصفهان خواهد بود. مدتها است که بعضی از بازیکنان استقلال مصدوم هستند و شفر مجبور است که به بازیکنان دیگری نظیر سهرابیان بازی بدهد. بعضا هم این مربی مجبور می‌شود که از بازیکنان در پست غیر تخصصی خود استفاده کند. اینطور که به نظر می‌رسد سه بازیکن مصدوم استقلال به دلیل دور بودن از شرایط مسابقه در بازی با سپاهان هم نمی‌توانند در شرایط بازی قرار بگیرند به غیر از روزبه چشمی که شاید کادر پزشکی او را به بازی برساند.


برای استقلال فینال جام حذفی و همچنین بازی با ذوب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات آسیایی مهم‌تر است و این بازیکنان مصدوم را بیشتر برای این دو بازی حساس احتیاج دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: چشمی استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین