اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۷۹
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

اجازه جدا شدن هیچ بازیکنی را در نیم فصل دوم نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه اجازه جدا شدن هیچ بازیکنی را در نیم فصل دوم نمی‌دهیم، گفت: سعی ما بر این است نیم فصل جدید با یک تیم قوی‌تر به مصاف حریفان برویم.
۱۶:۳۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده در اهواز با بیان اینکه پدیده یکی از تیم‌های خوب حاضر در لیگ برتر فوتبال است، اظهار داشت: این تیم از بازیکنان باتجربه و شناخته شده‌ای بهره‌مند است که می‌توانند برای هر تیمی آسیب‌رسان باشند.

وی تصریح کرد: تیم پدیده از نظر تاکتیکی برای ما ناشناخته است و می‌تواند دردسرساز باشد و در بازی فردا شرایط سخت و خطرناکی خواهیم داشت ولی با این حال تلاش می‌کنیم که با یک بازی خوب و سرسخت، 3 امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول برتر تثبیت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود آیا به نتایج دیگر تیم‌ها نیز توجه خواهید داشت؟ بیان کرد: مطمئن باشید بازی تیم‌های دیگر را رصد می‌کنیم و دیدارهای امروز بر بازی ما مقابل پدیده موثر خواهد بود هر چند به دست آوردن 3 امتیاز خیلی برایمان مهم است.

وی با بیان اینکه ما هم مانند تیم‌های دیگر در نیم‌فصل نقاط ضعف‌مان را آنالیز  و نقاط قوت‌مان را تقویت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است نیم فصل جدید با یک تیم قوی‌تر به مصاف حریفان برویم زیرا هر چه قویتر شویم به اهدافمان نزدیکتر خواهیم شد.

ویسی درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل تیم پدیده، بیان کرد: رحیم زهیوی 3 اخطاره است و چند بازیکن دیگر هم سرما خورده‌اند که مشخص نیست بتوانند در بازی فردا حضور داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد: در نیم فصل نه من، نه هیئت مدیره، نه مدیرعامل و نه باشگاه نمی‌گذاریم هیچ بازکنی از تیم‌مان جدا شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین