اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۵۶
می‌توانیم سهمیه آسیا بگیریم

زهیوی: ترجیح می‌دهم قهرمان نیم‌فصل نشویم!

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ترجیح می‌دهم تیم ما قهرمان نیم‌فصل نشود تا با فشار کمتری بازی‌ها را ادامه دهیم.
۱۳:۵۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رحیم زهیوی ابتدا در خصوص شرایط استقلال خوزستان و نتایج خوبی که این تیم گرفته است، گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و اگر بازی با پدیده را با برد پشت‌سر بگذاریم، همه‌چیز ایده‌آل خواهد بود. ما باید از این بازی خانگی سه امتیاز بگیریم و اگر از بازی با ذوب‌آهن هم امتیاز کسب کنیم، خیلی خوب خواهد شد. البته کار سختی داریم و باید باهوش عمل کنیم. هر چند در این بازی محروم هستم، ولی به موفقیت تیمم ایمان دارم.

وی در ادامه راجع به شانس قهرمانی تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر تأکید کرد: من ترجیح می‌دهم در نیم‌فصل اول قهرمان نشویم و در رده دوم یا سوم بمانیم. اگر اول شویم از طرف رسانه‌ها فشار زیادی روی تیم ایجاد خواهد شد و از طرفی حریفان ما انگیزه بیشتری پیدا خواهند کرد. با این حال امیدوارم این نتایج خوب را تا آخر لیگ ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ امسال گفت: ما تیم خوبی داریم، تیمی که حاشیه ندارد و همه بازیکنانش فقط به موفقیت آن فکر می‌کنند. خوشبختانه از طرف سرمربی و همچنین مسئولان باشگاه حمایت می‌شویم و آنها افراد سالمی هستند. من امیدوارم که امسال سهمیه آسیا را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین