اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۲۶
یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد

تارتار: سپاهان با کادرفنی جدید تغییر چندانی نکرده/ برادران محمدی گاهی اوقات به تمرین راه‌آهن هم می‌آیند!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در چند هفته اخیر تغییر چندانی را در سپاهان ندیدیم، اما ممکن است استیماچ تفکرات خود را در این دو هفته اخیر به تیم دیکته کرده باشد.
۱۸:۰۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی تارتار عصر امروز در نشست‌خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: دیدار فردا برای هر دو تیم با توجه به شرایط جدول بسیار حساس است؛ یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد و هردو نیاز به 3 امتیاز این دیدار داریم.

وی افزود: ما می‌دانیم مقابل تیم خوب سپاهان کار سختی داریم، اما ما هم در برابر تیم‌های بزرگ بازی خوبی را ارائه می‌دهیم شناخت خوبی از سپاهان داریم و تعطیلی لیگ به ما کمک کرد نقاطِ ضعفمان را بپوشانیم تا در بازی فردا به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن درباره عملکرد تیم فوتبال سپاهان در چند هفته اخیر و با کادر فنی جدید گفت: بازی سپاهان تا قبل از تعطیلی لیگ را آنالیز کردیم و تغییر چندانی را در این تیم ندیدیم اما ممکن است استیماچ تفکرات خود را در این دو هفته اخیر به تیم دیکته کرده باشد و ترکیب سپاهان تغییر کند.

وی بیان کرد: در نیم‌فصل به طور قطع بازیکنانی را جذب می‌کنیم؛ بازیکنانی را که نمی‌خواهیم بدون هیچ مشکلی از تیم جدا خواهیم کرد.

تارتار درباره تمرینات تیم ملی امید تصریح کرد: یکی از آرزوهای من این است که تیم ملی به المپیک صعود کند ولی از تمریناتی که برای تیم ملی امید برگزار می‌شود، راضی نیستیم چون برادران محمدی به گونه‌ای متعلق به تیم ملی امید هستند که گاهی اوقات نیز به تمرینات ما می‌آیند و برای ما بازی می‌کنند، البته امیدوارم برنامه‌ریزی‌ها بهبود یابند و با توجه به اینکه تیم ملی بازیکنان باکیفیتی دارد، با اقتدار به المیپکی صعود کنند.

تارتار درباره تغییرات مدیریتی باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: اینگونه مسائل در حوزه کار من نیست اما رحیمی زحمات بسیاری کشید. البته مدیرعامل جدید می‌تواند کمک کند تا بتوانیم در پایان فصل به جایگاه مناسبی برسیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین