اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۲۵۳
هرجا تشخیص بدهم مصاحبه می کنم  اجازه نمی‌دهیم حسینی جایی برود
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من جایی که تشخیص بدهم نیاز است مصاحبه کنم، این کار را انجام می‌دهم و اصلا اهل زیاد مصاحبه کردن نیستم.
۱۸:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|
حسن زمانی در گفت‌وگویی درباره اتفاقات پیش آمده درباره مصاحبه اخیر خود درباره باشگاه ذوب آهن و اینکه مدیرعامل این تیم اصفهانی گفته چرا درباره تیم ما صحبت می‌کند، اظهار داشت: اتفاقا من در مصاحبه‌ام از ایشان و تیم ذوب آهن تعریف کردم اگر دقت کرده باشید من درمورد کادرفنی و تیم ذوب‌آهن خیلی خوب صحبت کردم.

وی ادامه داد: من باز هم می‌گویم در صحبت‌هایم فقط از تیم خوب ذوب‌آهن و مدیریت آقای آذری تعریف کردم و ایشان را بسیار در کارشان قبول دارم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درخصوص افتخاری هم در جمله‌ای کوتاه گفت: افتخاری بزرگ ما هست و ما دوست‌شان داریم ایشان در مدیریت استقلال بسیار موفق بوده‌اند.

زمانی در رابطه با اینکه آیا هیئت مدیره باشگاه طی چند روز اخیر جلسه‌ای برگزار خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: به احتمال زیاد هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد چون الان همه فکر اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال برای آخرین بازی لیگ است و تمرکزمان را روی این قضیه گذاشته‌ایم.

وی همچنین در مورد بحث این روز‌های باشگاه استقلال یعنی تمدید قرارداد شفر هم تاکید کرد: قضیه شفر تمام شد و رفت. خواهش می‌کنم شما خبرنگاران و اصحاب رسانه که برای من بسیار عزیز هستید دیگر به این مسئله نپردازید.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: شفر حتما در استقلال ماندنی است و با مذاکراتی که افتخاری با ایشان داشتند مشکلی بابت ماندن وی در تیم نداریم و مذاکرات آخر با ایشان در حال انجام است. من به شما از همین الان می‌گویم قضیه شفر تمام شده و این مربی آلمانی در استقلال ماندنی است.

زمانی در مورد پست سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال که بعد از بازی با پیکان در صفحه اینستاگرام خود گذاشته بود که گفته بود خداحافظ استقلال و ممنون آقای شفر، گفت: من اصلا ندیدم و در جریان نیستم، اما این را بدانید حسینی یکی از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و اصلا ما چنین اجازه‌ای را به ایشان نمی‌دهیم که برود و مطمئن باشید خود حسینی هم تمایل دارد در استقلال بماند.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود حسینی به خاطر رقابتش با رحمتی می‌خواهد از استقلال جدا شود تصریح کرد: اتفاقا شما رسانه‌ها باید کاری کنید رفاقت‌ها بین بازیکنان بیشتر شود بخصوص بین حسینی و رحمتی که مطمئنم که این دو رفاقتی عمیق با هم دارند. ما حسینی را دوست داریم و اجازه نمی‌دهیم جایی برود، چون وی در استقلال رشد کرده و مطمئن باشید هیچ کجا نمی‌رود.

انتهای پیام/
 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین