اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۱۲

نورمحمدی: کم پیش‌ آمده که امسال با تیم کامل بازی کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار نیست در هر بازی توپ‌های ما گل نشود و مطمئناً در بازی با گسترش فولاد راحت فرصت از دست نمی‌دهیم.
۱۵:۱۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رضا نورمحمدی در مورد شرایط تیم پرسپولیس پیش از دیدار روز دوشنبه مقابل گسترش فولاد گفت: خدا را شکر که وضعیت خوبی داریم و یک اردوی خوب در کیش را پشت سر گذاشتیم،‌ البته ملی‌پوشان امید هم به ما اضافه شدند و تمرینات خوبی را برای این بازی انجام دادیم هرچند که دو بازیکن محروم برای این بازی داریم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس امسال این همه محروم داشته اظهار داشت: متاسفانه امسال محروم و مصدوم زیاد داشتیم و کم پیش آمده که در یک بازی تیم کامل داشته باشیم اما به هر حال سایر بازیکنان با انگیزه زیادی حضور دارند و دیدید که در بازی با نفت میلاد کمندانی که عملکرد خوبی داشت و قطعا بقیه بازیکنان هم با آمادگی کامل و شرایط روحی مناسب برای این بازی آماده می‌شوند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درمورد مصدومیتش که دو روز پیش در تمرین پیش آمد افزود: در سرمای شدید تهران ضربه‌ای به پایم برخورد کرد و از زانو مصدوم شدم اما خوشبختانه مشکلم جدی نیست و می‌توانم در بازی با گسترش فولاد بازی کنم فقط برای این بازی مهدی طارمی و علی علیپور را همراه نداریم.

نورمحمدی درباره گسترش فولاد که در لیگ گذشته موفق شد پرسپولیس را شکست دهد افزود: ما کاری به بازی‌های سال گذشته و مسائل دیگر نداریم. هر چه بوده تمام شده و ما الان می‌دانیم که با یک تیم جوان که مربی کاربلدی هم دارد بازی داریم و شرایط تمرینی ما این روزها برای این بازی است و می‌ خواهیم در بازی روز دوشنبه نتیجه خوبی بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا در این بازی هم قرار است توپ‌های سرخ‌پوشان گل نشود افزود: قرار نیست همیشه توپ‌های ما گل نشود مطمئن باشید در بازی با گسترش فولاد راحت موقعیت‌ها را از دست نمی‌دهیم و در این بازی موقعیتی از دست نخواهیم داد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین