اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۸۱۰

عباسی: در عرض ۳ روز همه حواشی پایان یافت/ نباید جو بازی فردا را متشنج کرد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: در عرض ۳ روز جو منفی‌ای که وجود داشت، پایان یافت و اتحاد خوبی بین باشگاه، هواداران و کادر فنی به وجود آمد.
۱۵:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید عباسی در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: شکر خدا شرایط نسبت به قبل خیلی بهبود پیدا کرده است. روز گذشته جلسه‌ای با نماینده هواداران روی سکوهای مختلف داشتیم و امیر قلعه‌نویی هم کنار ما حاضر شد. وی در مورد ابهاماتی که برای هواداران در مورد نحوه جدایی‌اش در لیگ یازدهم به وجود آمده بود، توضیح داد و حتی برنامه‌هایش که مربوط به فصل ۹۱ -۹۲ بود را به باشگاه ارائه کرد.

وی افزود: هواداران که حدود ۴۰-۵۰ نفر بودند سؤالات متعددی از من و قلعه‌نویی پرسیدند که در کمال آرامش به آنها پاسخ دادیم و در نهایت قشنگ‌ترین بخش جلسه به وجود آمدن اتحاد و همدلی در پایان نشست بود که قرار شد همه به صورت همدل و یکپارچه برای موفقیت تراکتورسازی تمام تلاش‌شان را انجام دهند.

عباسی با تاکید بر بهبود وضعیت روحی و روانی تیمش خاطرنشان کرد: از زمان حضور قلعه‌نویی انگیزه بازیکنان بسیار بالا رفته است. او بازیکنان را تک تک به اتاقش دعوت می‌کند و با آنها در مورد مسائل تیم به گفت‌وگو می‌نشیند. تمرینات بسیار شاداب برگزار می‌شود و همه چیز عالی است. تیم در کمال آرامش کار می‌کند و روح تازه‌ای در کالبد آن دمیده شده است. انشاءالله تیم را در نیم فصل تقویت می‌کنیم و قلعه‌نویی هم درخواست یک اردو دارد. واقعا او فرد کاربلد است و مسائلی در تیم می‌بیند که پیش از این مشاهده نشده بود. مثلا برنامه روزانه و هفتگی به بازیکنان داده می‌شود که این نشان از برنامه‌ریزی دارد.

مدیرعامل تراکتورسازی تاکید کرد: با توجه به این انرژی و روحیه امیدواریم تیم سه امتیاز بازی مقابل استقلال را در حضور هواداران به دست آورد. البته ممکن است در این دیدار نتیجه برد هم حاصل نشود و نمی‌توانیم از همین حالا روی تیم فشار بگذاریم. در بلندمدت به دنبال رسیدن به وضعیت مناسب هستیم.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی درخواست برگزاری اردو در کدام کشور را مطرح کرده است، اظهار داشت: ابتدا باید موضوع اردو را به هیأت مدیره ببریم و مصوبه برگزاری آن را دریافت کنیم. قرار است قلعه‌نویی مکان،‌ تعداد روزها و زمان اردو را به ما اعلام کند تا با در نظر گرفتن تمامی شرایط نسبت به برگزاری آن اقدام کنیم.

عباسی با اشاره به زحمات اعضای هیأت مدیره خاطرنشان کرد: وقتی از مدیریت باشگاه صحبت می‌کنم منظورم هیأت مدیره است. جا دارد از اعتمادی که دوستان به ما کردند و یکپارچگی که در هیأت مدیره وجود دارد تقدیر و تشکر کنم. تفرق آرا به معنی اختلاف سلیقه نیست. ممکن است ما اختلاف نظر داشته باشیم اما اگر رایی در هیأت مدیره به تصویب برسید همه قاطعانه پشت آن می‌ایستند و این نشان می‌دهد که باشگاه همدلی زیادی دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است رحمان رضایی به کادر فنی اضافه شود، تصریح کرد: بعد از حضور قلعه‌نویی ایمان عالمی و ستار همدانی کارشان را آغاز کردند. بحث حضور رضایی هم از همان روز اول مطرح شد ولی ما تصمیم در مورد کادر فنی را به طور کامل به قلعه‌نویی محول کردیم. رابطه خوبی بین ما وجود دارد. نمی‌خواهم بگویم ما رفاقتی صد ساله داشتیم. هیچ وقت به این شکل با یکدیگر ارتباط مستقیم نداشتیم ولی حالا که با قلعه‌نویی کار می‌کنم احساسم این است که وقتی او "یاعلی" می‌گوید تا آخر می‌ایستد و تلاش می‌کند. خوشحالم که در تمامی مسائل با یکدیگر همکاری داریم و تشکیک مساعی در باشگاه وجود دارد.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنم رویارویی قلعه‌نویی با استقلال حاشیه‌های فراوانی داشته باشد، اظهار داشت: قلعه‌نویی حرف خوبی زد. شما ببینید مورینیو چند بار به چلسی رفته است. قلعه‌نویی پیش از این در مس کرمان، استقلال اهواز، سپاهان، تراکتورسازی،‌ملوان و ... حضور داشته است. فوتبال حرفه‌ای همین است. شما ببینید فرکی سال قبل سپاهان را قهرمان کرد ولی چندی پیش مجبور به ترک این تیم شد. او برای تقابل به این جا نیامده بلکه آمده تلاش و کار کند. فوتبال حرفه‌ای همین است. من می‌دانم او از تیم‌های دیگری هم پیشنهاد داشته است. نباید حساسیت مجازی به این بازی داد و جو را متشنج کرد. بازی با استقلال مثل همه مسابقات است و فقط سه امتیاز دارد.

وی در پایان گفت: اصلا فکر نمی‌کردم شرایط به این شکل پیش برود. خدا کمک کرد و طی روزهای گذشته اختلافات کنار گذاشته شد. واقعا همه چیز عرض سه روز تغییر پیدا کرد. جلسه روز گذشته اتحاد را به تیم بازگرداند و این نشان می‌دهد که هواداران فقط به موفقیت تراکتورسازی فکر می‌کنند. بدون شک تونی اولیویرا زحمت زیادی کشیده بود اما همه ما می‌دانیم روزی می‌رویم و تنها تراکتورسازی می‌ماند. خوشحالم که پایان کار ما با تشویق و یکدلی همراه بود و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظار تراکتورسازی باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین