اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۷۶۲
مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی که در این فصل به خاطر اُفت عملکردش و نیز اختلاف با ژوزه مورینیو به شدت مورد انتقاد واقع شده است، احتمال بازگشت به تیم پیشین خود را رد نکرد.
۱۲:۲۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-دیه‌گو کاستا در گفت‌و‌گو با رادیو اونداسرو اسپانیا، درباره مسائلی مختلف از جمله وضعیت فعلی خود در چلسی و آینده‌اش و نیز شایعاتی که درباره جدایی وی از آبی‌پوشان لندن برای بازگشتش به اتلتیکومادرید وجود دارد، صحبت کرد.

کاستا در این خصوص گفت: نمی‌دانم که آیا هرگز به اتلتیکو باز خواهم گشت یا نه. زندگی پیچ و خم‌های فراوانی دارد. به فیلیپه لوئیز (مدافع پیشین چلسی که از اتلتیکومادرید به این تیم پیوست و دوباره به آن بازگشت) نگاه کنید. من واقعاً آرزوی موفقیت اتلتیکو را دارم و همیشه از دور حامی این تیم هستم.

کاستا درباره احتمال رویارویی تیمش با اتلتیکومادرید در مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا (در صورت صعود چلسی و اتلتیکو به مرحله یک چهارم نهایی) تأکید کرد: ترجیح می‌دهم که با اتلتیکومادرید روبه‌رو نشویم، چون تیم واقعاً سرسختی است. من برای اتلتیکومادرید آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر دست من باشد دوست دارم که در فینال روبه‌روی اتلتیکو بازی کنم.

مهاجم اسپانیایی چلسی درباره وضعیت کنونی خود عنوان کرد: هنوز در بخش‌های فراوانی از بازی‌ام نیاز به پیشرفت دارم. در این فصل شروع جالبی نداشته‌ام، چه از نظر عملکرد و چه از نظر آمار گل‌هایم.

گفته می‌شود که اخیراً کاستا با مورینیو مشکل پیدا کرده است. این ماجرا پس از آن شکل گرفت که مورینیو در یکی از بازی‌های چلسی در لیگ برتر به کاستا دستور داد خودش را برای رفتن به میدان به عنوان بازیکن تعویضی گرم کند، اما لحظاتی بعد دستور بازگشت او به نیمکت را داد. این اتفاق خشم کاستا را به همراه داشت و با پرتاب کاورش به سمت مورینیو عصبانیتش را نشان داد.

کاستا در این باره هم گفت: اتفاقی که در مورد کاورم و پرتاب آن صورت گرفت، گذشته و آن موضوع دیگر تمام شده است. من اشتباه کردم و باید بگویم که رابطه‌ام با مورینیو فوق‌العاده است. ما واقعاً با هم مشکلی نداریم. می‌دانم که باید برخی از رفتارهایم را کنترل کنم. آن روز هم فقط یک واکنش از سر عصبانیت نشان دادم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین