اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۶۴۰

کاظمی از فروزان شکایت کرد

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: فکر می‌کنم مسئولان دوست دارند باشگاه‌های خصوصی از گردونه رقابت‌ها بیرون بروند چرا که حمایت‌های خاص و ویژه‌ای می‌کنند.
۱۲:۵۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمدرضا عباسی در خصوص شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: تیم تمرینات خود را انجام می‌دهد و به علت بارش برف در مشهد امروز تمرینات از ساعت ۱۴ در سالن برگزار خواهد شد.

وی در مورد پرونده فرید کریمی بهزادی که باشگاه سیاه‌جامگان به علت حضور او در یک نیم فصل در دو تیم صبا و تراکتور سازی به کمیته انضباطی شکایت کرده بود خاطر نشان کرد: ما منتظر هستیم تا کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی کند و هنوز ما را برای ارائه توضیحات فرا نخوانده‌اند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد شکایت از محسن فروزان یادآور شد: این موضوع به شخص فرهاد کاظمی برمی‌گردد و او این مسئله را پیگیری می‌کند. با توجه به اینکه احسان وجدی هم صحبت‌هایی در مورد باشگاه کرده بود معاون حقوقی این باشگاه پیگیر این موضوع است.

عباسی در مورد جریمه کمیته انضباطی مبنی بر رفتارهای غیرورزشی علی عباسی تأکید کرد: تاکنون که به ما این موضوع را اطلاع ندادند و در جریان آن نیستیم. به هرحال این هم به گونه‌ای حمایت از باشگاه خصوصی است. فکر می‌کنم اینگونه رفتارها به این دلیل است که دوست دارند باشگاه‌های خصوصی را از گردونه مسابقات بیرون کنند. این هم به نوعی حمایت ویژه و خاص به حساب می‌آید!

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین