اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۶۱۳

عباسی: تمایلی به قطع همکاری با تونی نداریم

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هیچ تمایلی برای قطع همکاری با تونی نداریم و می‌خواهیم او محکم به کارش ادامه دهد.
۰۹:۳۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید عباسی مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شرایط تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی این تیم اظهار داشت: در هفته‌های گذشته بود که آقای تونی به ما گفتند بیماری همسرشان شرایط را برای او سخت کرده و اگر پزشکان شرایط همسرش را وخیم گزارش دهند ممکن است با تیم قطع همکاری کند. ما از تونی خواستیم در کنار تیم باشد و دلیل‌مان این بود که بازیکنان با او از فصل پیش هماهنگ هستند و می‌خواستیم با تراکتور ادامه دهد.

وی افزود: هفته گذشته قبل از بازی با ملوان اولیویرا به ما گفت که مشکلات همسرش حاد شد و کار به اینجا کشیده شد که تونی درخواست رسمی داد که نمی‌تواند دیگر ادامه دهد ما این موضوع را در جلسه هیأت مدیره اعلام کردیم و درباره قطع همکاری با تونی به جمع‌بندی نهایی نرسیدم.

عباسی ادامه داد: امیدواریم در روزهای اخیر نشستی با ایشان داشته باشیم و از او خواستیم فعلاً طبق قراردادشان در تیم حاضر شوند و اگر جمع‌بندی هیأت مدیره به سمتی برود که با استعفا تونی موافقت شود در چند روز آینده اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که این تیم دو بازی حساس با استقلال در لیگ و جام حذفی دارد و هواداران تراکتور نگران این وضعیت هستند و اینکه ایشان تمایلی برای ادامه همکاری با تونی ندارند، گفت: این موضوع درست نیست، من هیچ تمایلی برای قطع همکاری با تونی ندارم و ما می‌خواهیم ایشان به کارشان ادامه دهند. بحث ما بحث تیم است می‌خواهیم تونی در تیم باقی بماند و محکم به کارش ادامه دهد و اگر هیأت مدیره به این جمع‌بندی برسد که با تونی قطع همکاری کند نظر او را لحاظ می‌کنیم.

عباسی درباره گزینه‌های مورد نظر تراکتور گفت: متأسفانه قبل از اینکه ما با تونی قطع همکاری کنیم گمانه‌زنی‌های زیادی به وجود آمده است ما صحبت با خطیبی درباره کمیته انضباطی داشتیم و ایشان حال و احوال تیم را جویا شدند و اصلاً خطیبی را کاندید سرمربیگری تیم تراکتور نکردیم.

وی درباره مذاکره به قلعه‌نویی هم گفت:‌ ما در پیش‌بینی خودمان باید گزینه‌ها را بررسی کنیم در نهایت اگر تونی بماند می‌تواند ادامه دهد و اگر نماند به سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین