اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۶۰۵
همراه تماشاگر فوت شده پرسپولیس گفت: یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به ما گفت ما میهمان بودیم و بهتر است شما از باشگاه نفت که میزبان بوده شکایت کنید.
۱۷:۲۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مرادی همراه تماشاگران فوت شده پرسپولیس، اظهار داشت: ما روز بازی پرسپولیس در دقیقه ۲۴ به ورزشگاه رسیدیم و سیدنجی‌الله حسینی اصل بعد از اینکه هادی نوروزی را در دقیقه ۲۴ تشویق کردیم یکباره بر روی زانوهایش نشست و من دیدم که در حال کبود شدن است سریع به بیرون ورزشگاه رفتم تا اورژانس تهران را خبر کنم وقتی به ورزشگاه بازگشتم دیدم دو امدادگر آمبولانس‌های دور زمین با دست خالی بالای سر این تماشاگر فوت شده هستند و امدادگران اورژانس تهران به حسینی آمپول زدند و او را با آمبولانس به بیمارستان بعثت بردند من هم همراه آنها رفتم.

وی ادامه داد: یکی از خبرنگاران نزد من آمد و به من گفت که من خبرنگار سایت پرسپولیس  هستم یک پارچه نوشته از طرف باشگاه بنویسید و بعد فاکتور بیاورید و وعده داد که محسن بنگر و محسن مسلمان با خانواده آن مرحوم صحبت خواهند کرد اما بعد از آنکه من عکس بنر باشگاه پرسپولیس را در مراسم ختم برایش ارسال کردم دیگر خبری از او نشد، روز یکشنبه هم مراسم ختم حسینی را برگزار کردیم که محمد پنجعلی و برخی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس در مراسم شرکت کردند. در همین مراسم هم ما باز بنری با هزینه خودمان نصب کردیم.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان پرسپولیس از جمله علیپور که از مسئولان روابط عمومی باشگاه است بدون آنکه یک شاخه گل با خودش بیاورد قبل از ختم به خانه آن مرحوم آ‌مد و گفت که ما در آن بازی میهمان بودیم و شما باید از باشگاه میزبان که نفت است شکایت کنید تا پول بیمه‌اش را بگیرید. من کاری به نفت ندارم، من و حسینی به عشق پرسپولیس به ورزشگاه رفته بودیم.

این تماشاگر پرسپولیس ادامه داد: من به عباس اسماعیل‌بیگی هم گفتم وقتی حتی جان تماشاگر و هوادار برای کسی در ورزشگاه ارزش ندارد چرا تماشاگران باید به ورزشگاه بروند البته باید از رویانیان و مهدی تاج هم تشکر کنم که پیگیر مرگ حسینی‌اصل بودند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین