اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۹۵

احمدی: بازگشتم ربطی به رفاقت با محرم ندارد

مدافع سپاهان گفت: بازگشتم به تمرینات ارتباطی به رفاقتم با نویدکیا نداشت و آمده‌ام تا دوباره خودم را ثابت کنم.
۱۵:۵۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علی احمدی در خصوص آخرین وضعیتش در تمرینات سپاهان گفت: خدا را شکر سه هفته است که با سپاهان تمرین می‌کنم و از زمانی که استیماچ به این تیم آمده است به تمرینات بازگشته‌ام و او نیز نظر مثبتی روی من دارد.

وی ادامه داد: البته در ابتدا از لحاظ بدنی آماده نبودم که با دستور مستقیم سرمربی قرار شد زیر نظر بدنساز خودم را آماده کنم. هر چند که در کارهای گروهی نیز با سایر بازیکنان تمرین می‌کنم. با این حال اینکه به لیست سپاهان برای نیم‌فصل دوم اضافه شوم یا خیر به نظر استیماچ بستگی دارد.

احمدی گفت: استیماچ صحبت‌هایی را با من داشت و مشخص است که نظر مساعدی نسبت به من دارد اما به من گفت تا از لحاظ بدنی خودم را آماده کنم تا بتوانم در آینده نزدیک سپاهان را کمک کنم.

وی در مورد خط دفاعی سپاهان و اینکه بازیکنان این خط در دیدارهای گذشته کمی ناهماهنگ نشان دادند، گفت: در این مورد نظری ندارم اما کمبود بازیکن و مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها به اضافه صادر نشدن کارت بازی پادوانی باعث شد تا گاهی دست کادر فنی خالی شده و باعث شود تا در این منطقه از زمین ثبات نداشته باشیم.

مدافع سپاهان یادآور شد: دوست دارم در سپاهان بمانم و این تیم را کمک کنم و اگر نظر استیماچ روی من مثبت باشد و بتوانم کمک کنم در خدمت تیم اصفهانی خواهم ماند و از این موضوع بسیار خوشحال خواهم شد.

وی در مورد استیماچ گفت: از روزی که این مربی کروات آمده است خیلی با انگیزه و پرانرژی نشان داده ضمن اینکه کارش را به خوبی در تمرینات انجام می‌دهد هر چند که از روزی که به تیم اضافه شد بازیکنان خیلی از لحاظ بدنی آماده نبودند و او در حال حاضر روی این مسئله کار می‌کند تا بتوانیم به یک سطح خوبی برسیم. هر چند که در کنار کارهای بدنی، کارهای تاکتیکی و تکنیکی هم انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم استیماچ برای نشان دادن خود نیاز به زمان دارد.

احمدی در مورد اینکه آیا این مربی کروات برای قهرمانی دوباره سپاهان کار سختی در پیش ندارد، گفت: استیماچ طبق جلساتی که برگزار کرده و اطلاعاتی که دریافت کرده است، مدام در تمرینات به ما می‌گوید که شما قهرمان شده‌اید و الان هم باید این اتفاق بیفتد. بنابراین تمرکزتان را روی بازی‌ها بگذارید و هدف‌تان قهرمانی باشد. بچه‌ها نیز از لحاظ انگیزشی و روحی روانی در این مدت تغییرات زیادی کرده‌اند.

وی که در زمان مربیگری فرکی در فصل جدید از لیست سپاهان بیرون ماند، در مورد اینکه آیا از این مربی ناراحت است یا خیر، گفت: خیر من از هیچکس ناراحت نیستم.

مدافع سپاهان همچنین در مورد اینکه برخی رسانه‌ها بازگشت او به تمرینات سپاهان را به رفاقتش با محرم نویدکیا ارتباط داده‌اند، گفت: یکسری اتفاقات افتاد و صحبت‌ها و حاشیه‌هایی مطرح شد که درست نبود. اینکه من با نویدکیا دوست بودم و اینکه محرم با فرکی مشکل داشت ارتباطی به یکدیگر نداشت و این بحث بین خود فرکی و نویدکیا بود و ارتباطی هم به من نداشت. هر چند که این مسائل گذشته و دیگر دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم.

احمدی در پایان گفت: بازگشتم به تمرینات ارتباطی به رفاقتم با نویدکیا نداشت و آمده‌ام تا دوباره خودم را ثابت کنم. کاری به کسی ندارم و اتفاقات گذشته مهم نیست. چرا که آنها را فراموش کرده‌ام و فقط کار خودم را انجام می‌دهم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین