اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۶۲
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تیم ما از لحاظ فوتبالی پیشرفت کرده و امیدوار هستیم که در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.
۱۲:۲۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره شرایط تیمش، مشکلات مالی و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*  مثل اینکه بازیکنان شما قبل از بازی با تراکتورسازی از باشگاه پول گرفتند؟

درصد کمی از قراردادهای آنها پرداخت شد. آنهایی که مبلغ قراردادشان پایین است، کمی بیشتر گرفتند و آنهایی که قرارداد سنگین‌تری دارند، دو تا سه درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کردند. باشگاه دنبال این است که بتواند مشکلات مالی را برطرف کند.

* خودتان تا الان چند درصد از مبلغ قراردادتان را گرفته‌اید؟

صفر درصد! من هیچ پولی از ملوان نگرفتم.

*پس با چه انگیزه‌ای کار می‌کنید؟

من رفیق‌باز هستم و به‌خاطر احمد دنیامالی به ملوان آمدم. وقتی کار را شروع کردیم، قرار شد مشکلات حل شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. می‌خواهم به خاطر ملوان و مردم انزلی نهایت تلاشم را به‌کار بگیرم و چیزی کم نمی‌گذارم.

* با این شرایط مربیگری در ملوان برای‌تان سخت نیست؟

قطعاً سخت است. مشکلات مالی از یک طرف و بحث امکانات و آب و هوا هم از طرف دیگر ما را اذیت می‌کند. ما باید در باران‌های سیل‌آسا و وحشتناک انزلی، تمرین و بازی کنیم.

* در چند روز گذشته گفته شد که شاید استعفا بدهید. این موضوع واقعیت داشت؟

فعلاً کارم را انجام می‌دهم. همه ما تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم و معتقدم ملوان از لحاظ فوتبالی پیشرفت کرده است. جوان‌های خوبی را به تیم اضافه کردیم و در دو بازی گذشته شایسته این بودیم که امتیاز بگیریم، اما متأسفانه نشد.

*وضعیت آسیب‌دیدگی مهاجمان ملوان به کجا رسید؟

آرش افشین را سه تا چهار هفته در اختیار نداریم و فرزاد حاتمی هم قطعاً به بازی بعدی ما نمی‌رسد. همچنین وضعیت جلال رافخایی مبهم است. دنبال این هستیم که اگر شرایط مهیا شد، یک مهاجم جدید جذب کنیم.

* به نظر شما چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ این فصل دارد؟

واقعاً قابل پیش‌بینی نیست، چون هنوز نیم‌فصل دوم شروع نشده و مطمئناً اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. فاصله تیم‌ها خیلی نزدیک است و حتی وقتی تیم اول جدول با تیم آخر بازی می‌کند، نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین