اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۵۰

استقلال مرا می‌خواهد؟ با من که حرفی نزده‌اند

بازیکن سرباز تراکتورسازی تبریز می‌گوید از زمان اتمام خدمت سربازی‌اش بی‌خبر است.
۲۱:۲۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بختیار رحمانی همچنان در تیررس استقلال قرار دارد و حتی مدیرعامل تراکتورسازی هم این خبر را تأیید کرده است اما بختیار همچنان دوست ندارد در این خصوص حرفی بزند. البته او به دوستان صمیمی و نزدیکانش گفته است قطعاً در نیم‌فصل دوم برای استقلال بازی خواهد کرد. با بختیار دقایقی گفت‌وگو کردیم که حرف‌هایش را می‌خوانید.

 

بختيار، چه خبر؟


خبر خاصي نيست. شما كه مي‌خواهيد در مورد استقلال سؤال كنيد!

 

مديرعامل تراكتورسازي گفته است استقلال تو را مي‌خواهد.


استقلال مرا مي‌خواهد؟ با من كه حرفي نزده‌اند، باور كنيد! نه من با كسي صحبت كرده‌ام و نه استقلالي‌ها با من حرفي زده‌اند.

 

ولي مي‌گويند خدمت سربازي‌ات تمام شده است و نيم‌فصل دوم براي استقلال بازي مي‌كني؟


درباره پايان خدمت سربازي‌ام چيزي نمي‌دانم و مسئولان باشگاه خبر دارند. هر اتفاقي پيش بيايد هم راضي هستم. واقعاً نمي‌دانم چه زماني خدمتم تمام مي‌شود. فعلاً كه بازيكن تراكتورسازي هستم و براي اين تيم تلاش مي‌كنم.

 

قبول داري امسال خوب نتيجه نگرفتيد؟


بله، ما تا به اينجا خوب نتيجه نگرفته بوديم اما ملوان را شكست داديم و اگر 2، 3 بازي ديگر را هم بتوانيم به همين شكل پشت‌ سر بگذاريم، وضعيت‌مان خوب خواهد شد. ما فقط به 2، 3 برد پشت ‌سر هم نياز داريم تا روي روال بيفتيم.

 

درباره ديدار تيمت مقابل استقلال در ليگ ‌برتر صحبت كن.


بازي سختي است ولي اميدوارم بازي قشنگي باشد. ما تمام تلاش‌مان را خواهيم كرد تا بتوانيم 3 امتياز را بگيريم و هواداران‌مان را خوشحال كنيم. مي‌دانيد كه در جام‌ حذفي هم قرار است با استقلال بازي كنيم و بايد در آن بازي هم برنده شويم چون در جام ‌حذفي فقط به قهرماني فكر مي‌كنيم و مي‌توانيم از يك مسير كوتاه به سهميه آسيا برسيم.

 

در مورد درخواست توني اوليويرا براي جدايي از تراكتور چه نظري داري؟


قبلاً هم گفته‌ام كه توني واقعاً مربي خوبي است و بازيكنان هم از كار كردن با او راضي هستند. اميدوارم اين مربي بماند و به كارش ادامه دهد. اين خبرها معمولاً در رسانه‌ها با روايت‌هاي مختلفي منتشر مي‌شود و واقعاً نمي‌دانم چه بايد بگويم. فقط مي‌توانم براي تراكتورسازي بهترين‌ها را آرزو كنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین