اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۲۶۴
خیلی خوشحالم که دشمن شاد نشدم
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: به من گفتند اگر در نیم فصل دوم قصد حضور در تمرینات را داری باید یک نام سر بسته به ما بدهی که در این نیم فصل هیچ پولی نمی‌خواهی و کسی چیزی در این رابطه نفهمد.
۱۵:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

سینا عشوری بعد از اتمام نیم فصل اول با تصمیم مسئولان باشگاه از تیم کنار گذاشته شد و او نیم فصل کامل بیرون نشست.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایط این روزهای خود صحبت‌های زیر را انجام داد.

در حال حاضر چه شرایطی داری؟

منتظر هستم فصل تمام شود تا از باشگاه تراکتورسازی شکایت کنم. چرا که از شخص نمی‌توانم شکایت کنم. نمی‌توانم این اقدام را در مورد مصطفی آجورلو و هیچ شخص دیگری انجام دهم. مجبور هستم برای رسیدن به حق و حقوقم این اقدام را انجام دهم. به من گفتند اگر در نیم فصل دوم قصد حضور در تمرینات را داری باید یک نام سر بسته به ما بدهی که در این نیم فصل هیچ پولی نمی‌خواهی و کسی چیزی در این رابطه نفهمد. این مسئله را قبول نکردم و با پایان فصل از طریق قانون اقدامات لازم را انجام می‌دهم.

چرا باید از تو چنین درخواستی شود؟ 

من در مورد این مسئله نمی‌توانم اظهار نظر کنم چرا دلیل این درخواست را نمی‌دانم.  اطلاعی در این مورد ندارم. این صحبتی بوده که بین ما شده و من دلیلش را نمی‌دانم.

اعضای تیم که نسبت به مسائل مالی معترض هستند. قطعا در این شرایط شما هم پولی نگرفتی؟

اصلا. 

 چرا بعد از مصدومیت با شما قرارداد بستند اما در حال حاضر این برخوردها انجام می‌شود؟

الان محسن ربیع‌خواه در جریان بازی پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد. باشگاه پرسپولیس وظیفه دارد  شرایط این بازیکن را بررسی کند. ربیع خواه سر کوچه و در خانه‌اش رباط پاره نکرده است. او در تیمش زحمت کشیده و باید باشگاهش به  او توجه کند. من هم از این قضیه مستثنی نبودم. همه باشگاه‌ها این کار را می‌کنند اما متاسفانه در این مدت به تعهداتی که وجود داشته عمل نکردند.

آیا شما در این شرایط لیگ نمی‌توانستی به تراکتورسازی کمک کنی؟

من کمک کردم. گفتم 20 درصد قراردادم را می‌بخشم و باز می‌گردم اما قبول نکردند و گفتند از 50 درصد قرارداد با نام سر بسته بگذری که من این مسئله را قبول نکردم چرا که نمی‌خواستم مردم را گول بزنم. 

 قبلا دیده بودی باشگاهی از یک بازیکن چنین درخواستی داشته باشد؟

من چنین چیزی ندیده بودم و چیزی در مورد نامه سر بسته نشنیده بودم.

وضعیت تراکتورسازی را پیگیری می‌کنی؟ 

بله شرایط تیم را پیگیری می‌کنم. با هوادارن  در ارتباط هستم. اگر دیگر به تراکتورسازی هم باز نگردم مدیون هواداران تراکتورسازی هستم و دست تک به تک آنها رامی‌بوسم. خیلی خوشحالم که خدا را شکر دشمن شاد نشدم که برخی بخواهند بگویند به خاطر پول رفت. حتی راضی شدم 20 درصد قراردادم را ببخشم. این کار را هم به خاطر هواداران کردم نه اینکه این کار را برای برگشتن بکنم. متاسفانه این مسئله را قبول نکردند و من هم گفتم هر طور صلاح می‌دانید.

در مورد نتایج اخیر تراکتورسازی چه نظری داری؟

نتایج تراکتورسازی در شان نام این تیم و هواداران نیست. امیدوارم این محرومیت از نقل و انتقالات دیگر تکرار نشود. این اتفاق می‌تواند یک تیم را نابود کند. تراکتورسازی همیشه در کورس قهرمانی بود و هواداران به ورزشگاه می‌آمدند. همیشه بازی در تبریز برای حریفان سخت بود اما الان این یک اتفاق عادی شده است. به نظر من مسئولان کار باید حواسشان به این مسائل باشد.

به نظرت مشکل تراکتورسازی فنی است؟

متاسفانه من را اصلا به ارطغرل ساغلام معرفی نکردند. همانطور که او هیچکدام از بازیکنان دیگر را نمی‌شناخت شناختی هم از من نداشت. در مورد بحث فنی هم تراکتورسازی خوب بازی می‌کند اما نتیجه نگرفته است. به نظر من کسب نتیجه خیلی مهم است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین