اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۲۱۵

چمنیان: اردوی مشهد تکرار نشدنی بود/ مردم توجه ویژه‌ای به بازیکنان داشتند

چمنیان: اردوی مشهد تکرار نشدنی بود  مردم توجه ویژه‌ای به بازیکنان داشتند
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان، گفت: اردوی تیم در مشهد شرایط بسیار خوبی داشت و این اردو تکرار نشدنی است.
۱۱:۴۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

عباس چمنیان در گفت‌وگویی، در مورد اردوی تیم نوجوانان در مشهد، گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم این اردوی متفاوت و تکرار نشدنی برای تیم نوجوانان بود و شرایط بسیار خاصی داشت. اتفاقات خوبی از لحاظ فنی در این اردو افتاد و سه بازی دوستانه قوی داشتیم. برگزاری دو دیدار دوستانه در ورزشگاه فوق‌العاده امام رضا (ع) که از لحاظ مدرن بودن همانند ورزشگاه‌های درجه یک آسیا است کمک زیادی به ما کرد. این بازی در شرایطی کاملاً رسمی برگزار شد و کمک کرد بازیکنان از لحاظ ذهنی به آمادگی بیشتری برسند. همچنین یک مسابقه هم در ورزشگاه ثامن انجام دادیم که آنجا هم زمین شرایط خوبی داشت و بازی مفیدی بود.

وی افزود: بچه‌ها محک جدی خوردند آنها از 20 اسفند که اردوی آخر ما به اتمام رسیده بود در چنین اردویی حضور نیافتند و این اردو کمک کرد تا به آمادگی بیشتری برسیم. بازیکنان را بار دیگر از لحاظ فنی ارزیابی کردیم و توانستیم تمرینات خوبی از لحاظ کسب آمادگی برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان با اشاره به تأثیرات مثبت این اردو یادآور شد: مهمترین نکته سفر به مشهد انجام زیارت حرم امام رضا (ع) در این اردو بود که توانست از لحاظ روحی انگیزه زیادی به بازیکنان بدهد. این بازیکنان در حرم مورد توجه زائران قرار گرفتند و مردم برخورد بسیار خوبی داشتند. برایم بسیار جالب بود که مردم چقدر قدرشناس هستند و آنها به خاطر موفقیت تیم قبلی در جام‌جهانی توجه زیادی به بازیکنان فعلی دارند. در حرم مراسم ذکر و مداحی و انجام زیارت انجام شد و بازیکنان توانستند ارتباط بسیار خوبی از لحاظ روحی برقرار کنند.

وی  افزود: با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی اعضای تیم  بازدیدی از کارخانه نان رضوی که بیش از نیم قرن قدمت دارد داشتند. برای بازیکنان فرایند تولید محصولات مختلف عرضه شده در فروشگاه‌ها در این مکان‌ها بسیار جالب‌ توجه بود.

چمنیان در ادامه یادآور شد: همچنین بازدید دیگری از آسایشگاه معلولان و جانبازان فیاض‌بخش داشتیم که بازیکنان را از لحاظ عاطفی تحت تأثیر قرار داد. فضای بسیار خاصی در این بازدید به وجود آمد و به گفته خود اعضای تیم از برجسته‌ترین نکات این سفر بازدید از همین مؤسسه بود. سپس به دیدار آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رفتیم که فرصت بسیار مغتنمی به وجود آمد. در این دیدار توجه تولید آستان قدس به تیم نوجوانان دیده شد و او دیدگاه‌های بسیار خوبی مطرح کرد که می‌تواند چراغ راه این بازیکنان در ادامه کار باشد. تمامی این برنامه‌ها باعث شد ما اردوی متفاوتی را پشت‌سر بگذاریم که خودم تجربه آن را در دو سال گذشته که در خدمت تیم نوجوانان بودم نداشتم.

سرمربی نوجوانان در مورد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا، تصریح کرد: قرعه‌کشی 6 اردیبهشت برگزار می‌شود و به دلیل همزمانی آن با اردوی تیم ملی که از 4 تا 9 اردیبهشت برگزار می‌شود بنده نمی‌توانم در این مراسم حضور پیدا کنم. حسین مرادی مدیر تیم نوجوانان به عنوان نماینده تیم ما در قرعه‌کشی حضور دارد و رایزنی‌های لازم را برای برگزاری دیدارهای دوستانه با حریفان انجام می‌دهد. 

وی در پایان عنوان کرد: جا دارد از سیدنظامالدین موسوی مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس که در حال حاضر در معاونت ارتباطات و روابط عمومی آستان قدس فعالیت می‌کند تشکر کنیم. او در این سفر کمک زیادی به ما کرد و با اقداماتی که انجام دادند باعث شد فضای خوبی برای تیم نوجوانان به وجود بیاید. معاونت ارتباطات و روابط عمومی آستان قدس با هماهنگ کردن حضور یک گروه حرفه‌ای مستندساز در این سفر کنار تیم نوجوانان شخصیت خوبی به تیم ما دادند و 2 بار با انجام هماهنگی برای حضور بازیکنان در مهمانسرای امام رضا (ع) باعث شدند بازیکنان از این غذای حضرتی استفاده کرده و متبرک شوند. جا دارد از مسئولان مربوطه برای ایجاد این فضای خوب تشکر کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین