اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۴۱۷

نظری:مشکلات استقلال اهواز بسیار زیاد است

هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با شرایط فعلی هیچ امیدی به آینده ندارم و اگر وضع اینطور باشد نمی‌توان امیدی به آینده داشت.
۱۲:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمداسماعیل نظری  در مورد شکست استقلال اهواز مقابل فولاد خوزستان گفت: در بازی با فولاد شروع خوبی داشتیم. همه چیز خوب پیش می‌رفت اما متاسفانه پس از گلی که به ثمر رساندیم فولاد فشار زیادی آورد و گل تساوی را دریافت کردیم. در نهایت در دقیقه ۹۳ هم حریف یک پنالتی به دست‌ آورد و به پیروزی رسید.

وی در مورد اعتراض اعضای تیمش به داوری خاطرنشان کرد: روی صحنه پنالتی اعتراض نداریم و تصمیم داور درست بود اما قبل از پنالتی ۲ خطا اتفاق افتاد که داور از آن چشم‌پوشی کرد. ما توپ‌گیری سالمی داشتیم اما داور با اعلام خطا فشار حریف را روی ما بیشتر کرد و در نهایت صحنه منجر به پنالتی روی داد. علی حنطه هم روی این مسئله اعتراض داشت و معتقد بود دو اشتباه داور در تصمیم‌گیری باعث شد که حریف فشار بیشتری بیاورد و پس از آن اشتباهات به پنالتی برسد.

هافبک استقلال اهواز در رابطه با وضعیت تیمش و اینکه اتفاقات بدی در اطراف این تیم می‌افتد، عنوان کرد: با بازیکنان جوان صحبت می‌کردم و به آنها سعی می‌کردم انگیزه بدهم. به آنها گفتم هر جایی بروند شرایطش بدتر از استقلال اهواز نخواهد بود. حتی در لیگ یک هم این مشکلات را نخواهیم داشت. قبل از بازی با فولاد خوزستان به هتل رفتیم اما به دلیل اینکه جا نبود به منازل‌مان بازگشتیم. واقعا از سال ۸۲ در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کنم و مدتی هم در لیگ دسته اول بودم اما هیچ وقت ندیدم تیمی با این مشکلات روبرو باشد.

نظری در اعتراض به این مسئله و اینکه باشگاه واقعا هتل هم برای برگزاری اردو نمی‌تواند رزرو کند، خاطرنشان کرد: شب قبل از بازی همراه با بازیکنان دیگر به هتل رفتیم اما گفتند جا به اندازه کافی وجود ندارد. به همین خاطر من، فرزاد آشوبی، پرویز کریمی و عادل کلاه‌کج به همراه یکی دو بازیکن دیگر به منازل‌مان رفتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به اردو نرفتن قبل از بازی مربوط به دهه ۶۰ است،اظهار داشت: باور کنید آن موقع خود باشگاه‌ها نمی‌خواستند به هتل بروند وگرنه اگر چنین تصمیمی داشتند حتما آن را عملی می‌کردند.

هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد با این شرایط تیمش به طور قطع سقوط خواهد کرد، گفت: اگر وضعیت اینطور باشد این اتفاق خواهد افتاد. باید یکی پا پیش بگذارد و به داد تیم برسد. با این وضعیت نتیجه‌گیری ممکن نیست. زمانی که حنطه به تیم آمد گفتم بستر مهیا نیست و واقعا در این شرایط کار کردن سخت است.

نظری با اشاره به وضعیت خودش تاکید کرد: ما از شهر دیگری به اهواز آمدیم و غریب هستیم. با این انگیزه به استقلال اهواز آمدم که ۲-۳ سال به عمر فوتبالم اضافه کنم. اگر قرار است شرایط اینطور باشد تکلیف ما را روشن کنند. باور کنید هواداران را می‌بینم که اشک در چشمانشان حلقه می‌زند ولی به خاطر علاقه به تیم خود چیزی به بازیکنان نمی‌گویم. استقلال اهواز تیمی ریشه‌دار است و نباید به چنین وضعیت دچار شود. من با خانواده‌ام به اهواز آمدم و خیلی از بازیکنان دیگر هم این وضعیت را دارند. نباید چنین وضعی به وجود بیاید و بازیکنان اسیر مشکلات شوند. واقعا اگر قرار بود با این وضعیت مقابل فولاد با آ‌ن همه امکانات نتیجه بگیریم، ظلمی در حق فوتبال روا داشته می‌شد. با این وضعیت شرایط بهتر نخواهد شد و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین