اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۸۵۷
چمنیان:مربیان ایرانی خیلی مورد لطف قرار نمی‌گیرند
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: مربیان ایرانی خیلی در این زمینه در فوتبال ایران مورد محبت قرار نمی‌گیرند و کمتر در موعد مقرر پول مربیان و بازیکنان ایرانی پرداخت می‌شود.
۱۲:۳۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

عباس چمنیان در گفت‌وگویی در مورد شرایط تیم فوتبال نوجوانان ایران،‌ گفت: طبق برنامه پیش می‌رویم و وضعیت ما خوب است. یک مقدار دغدغه بازی تدارکاتی خارجی داشتیم. در اردیبهشت ما دو سفر خارجی داریم و چهار بازی دوستانه انجام می‌دهیم که بخشی از خلاء مربوط به بازی تدارکاتی از بین می‌رود. ما در کل 12 بازی دوستانه از فدراسیون درخواست کردیم که با 4 بازی پیش رو در قطر و چین یک سوم این بازی‌ها محقق خواهد شد. بازیکان در این چهار بازی محک خواهند خورد.

وی افزود: جای خوشحالی دارد که کارمان را در سال 97 با اردوی در مشهد آغاز کردیم و الان فضای خوبی در تیم به وجود آمده است. همه در مشهد حس و حال خوبی دارند. فرصت مغتنمی است که علاوه بر مسائل فنی بازیکنان از لحاظ معنوی هم شرایط متفاوتی را تجربه کنند. دیروز برنامه زیارت را داشتیم که بسیار خوب و تاثیر گذارد. بود. در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده بازدیدی از کارخانه رضوی داشتیم که از کارخانه‌های قدیمی و با قدمت است. نسل جوان نیاز دارد با ظرفیت تولیدی کشور آشنا شود. در حال حاضر هم به مرکز توانبخشی معلولین و جانبازان فیاض بخش می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد:‌ امروز دیدار دوستانه دوم خودمان را مقابل منتخب امیدهای مشهد برگزار می‌کنیم. تلاش شده تا این بازی در فضایی جدی و رسمی برگزار شود. حریفمان تیم خوب و با کیفیتی است. این بازی پخش زنده هم دارد و سعی شده استانداردها رعایت شود. برنامه‌هایی که در این سفر داشتیم باعث شده اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم.

چمنیان در ادامه گفت: خوشحالم که همچنان حمایت و توجه خوبی به تیم نوجوانان وجود دارد. طبیعی است که در این مقطع بیشتر فضای فکری و رسانه‌ای معطوف به حضور تیم ملی در جام جهانی باشد اما امیدواریم در کنار این مسئله به تیم فوتبال نوجوانان هم به اندازه کافی توجه شود. این بچه‌ها رویداد مهمی در پیش دارند و بحث حضور موفق، انتخابی جام جهانی و دفاع از نایب قهرمانی مطرح است. برای موفقیت در این اهداف بزرگ مسئولان و رسانه‌های نباید دامنه توجه خود را کم کنند تا بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتر حاضر شوند و به هدفشان که قهرمانی آسیا هست دست یابند.

وی در مورد اینکه آیا قراردادهای آنها امضا شده است، اظهار داشت: از این نظر مشکلی وجود ندارد. هم دوستان دغدغه این مسائل را دارند و هم ما هدفمان را متوقف مسائلی که حل خواهد شد نمی‌کنیم. شاید فراز و نشیب باشد و مشکلاتی باشد اما این مسائل حل خواهد شد. در فوتبال ایران بحث شکایات و کسر امتیاز در مورد بازیکنان و مربیان خارجی است.  مربیان ایرانی خیلی در این زمینه در فوتبال ایران مورد محبت قرار نمی‌گیرند و کمتر در موعد مقرر پول مربیان و بازیکنان  ایرانی پرداخت می‌شود. این یک مسئله فراگیر است. امیدواریم با نگاه مسئولان مدیران چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی معکوس شود و یا اینکه به موازات  افراد خارجی این نگاه وجود داشته باشد تا به لحاظ مالی دغدغه‌ای وجود نداشته باشد. هدف و کار ملی خیلی ارزش بالاتری دارد که ما بعضی مواقع متوقف قرارداد و پرداخت به موقع آن شویم. سعی کردیم این مسائل در کار ما تاثیر منفی نگذارد. خوشبختانه فدراسیون هم کوتاهی نکرده و کاری که از دستشان بر آمده تا به الان انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین