اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۶۸

ستاره نیمکت نشین تراکتورسازی در تیررس پرسپولیس و استقلال

در صورت ماندن سرمربی پرتغالی در تراکتورسازی، احتمالا هافبک این تیم نیم فصل به گسترش برمی‌گردد یا به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت می‌رود.
۱۸:۲۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-شرط باشگاه گسترش فولاد برای دادن رضایتنامه سامان نریمان جهان، پرونده انتقال او را پیچیده کرده است. او که سربازی اش به پایان رسیده، حالا خواهان ماندن در تراکتورسازی است در حالی که با گسترش فولاد قرارداد دارد.

 

گسترشی ها برای او شرط کرده اند که در صورتی با ماندنش در تراکتورسازی تا انتهای فصل موافقت خواهند کرد که قراردادش را با این تیم تمدید کند، کاری که نریمان جهان حاضر نیست بدان تن دهد.

 

نکته اساسی کار اینجاست که نریمان جهان در تراکتورسازی هم وضعیت خوبی ندارد و تونی هم او را نیمکت نشین کرده. بنابراین اگر این مربی پرتغالی در هفته‌های آینده قطع همکاری نکند، نریمان جهان قید ماندن در تراکتور را می‌زند و به تیم دیگری می‌رود.

 

در صورتی که تا نیم فصل تغییراتی در کادرفنی و مدیریت تراکتورسازی انجام شود، احتمالا نریمان جهان در تراکتورسازی می‌ماند و رضایتنامه‌اش هم با رایزنی و توافق دو طرفه گرفته خواهد شد. در غیر این صورت، او به گسترش برمی‌گردد و پرسپولیس و استقلال هم برای خریدش اقدام می‌کنند.

 

هر دو تیم، دنبال یک هافبک طراح برای نیم فصل دوم هستند و می‌توانند با پرداخت هزینه فسخ قرارداد نریمان جهان به گسترش فولاد این بازیکن را به تیم‌شان ببرند.

 

به خصوص که نریمان جهان به واسطه رابطه نزدیکی که با فرشاد احمدزاده دارد بدش نمی آید دوباره با او هم تیمی شود و از سوی دیگر خرید این بازیکن برای پرسپولیس حتی در صورت پرداخت هزینه رضایتنامه، به مراتب ارزان‌تر از پروژه برگرداندن محمد نوری از قطر خواهد بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین