اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۵۹

گری نویل سرمربی والنسیا شد

مدافع پیشین منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس هدایت خفاش‌های لالیگا را بر عهده گرفت.
۱۷:۲۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پس از شکست یک بر صفر یکشنبه شب والنسیا در خانه سویا بود که نونو اسپیریتو، سرمربی سفیدپوشان مستایا از سمت خود استعفا کرد. باشگاه والنسیا هم در ادامه اعلام کرد که قرارداد طرفین به صورت توافقی فسخ شده است.

پس از استعفای اسپریتو، «سالوادور گونزالس وُرو» و «فیل نویل» به طور مشترک و البته موقت هدایت سفیدپوشان مستایا را بر عهده گرفتند. این دو نفر هدایت این تیم در دیدار امشب (سه‌شنبه) مقابل باراکالدو در چارچوب مسابقات جام حذفی اسپانیا را نیز عهده‌دار خواهند بود.

حالا باشگاه والنسیا اعلام کرده با قراردادی پنج ماهه و تا پایان فصل هدایت والنسیا را به طور موقت به گری نویل سپرده است. گری نویل 40 ساله که پس از خداحافظی از دنیای بازیگری در سال 2011 با پیراهن منچستریونایتد، به عنوان کارشناس و آنالیزور با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» همکاری دارد، اولین تجربه مربیگری خود را در یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های اسپانیایی تجربه خواهد کرد.

قرار است گری نویل فردا (پنجشنبه) با حضور در کنفرانس خبری به طور رسمی به رسانه‌ها و هواداران والنسیا معرفی شود. او دوران حرفه‌ای درخشانی را با منچستریونایتد داشته و با این تیم هشت قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان را تجربه کرده است.

گری نویل که تمام دوران حرفه‌ای خود را در منچستریونایتد گذراند بیش از 600 بازی با پیراهن شیاطین سرخ انجام داد و در این بین 85 بازی ملی نیز در کارنامه‌اش به ثبت رساند. نویل در سال 2012 عضو کادر فنی تیم ملی انگلیس بود و زیر نظر هاجسون کار کرده است. سرمربی سه‌شیر از او به عنوان فردی مستعد در زمینه مربیگری یاد کرده است.

والنسیا که در فصل جاری لالیگا از 13 بازی تنها پنج پیروزی کسب کرده و اکنون با 19 امتیاز در رده نهم قرار دارد، شنبه شب در مستایا پذیرای بارسلونای صدرنشین است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین