اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۵۱۴
تلافی ستاره های پرسپولیس با نیمکت نشینی در تیم های رقیب؟!
از پرسپولیس خبر می‌رسد تلاش مدیران باشگاه برای مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شروع شده، اما در گام اول اتفاقات خوشایندی رخ نداده است.
۱۱:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 خبرهای خوبی از باشگاه پرسپولیس به گوش نمی رسد گویا مدیران باشگاه درصدد هستند که با مذاکره با بازیکنان قراردادشان را تمدید کنند ولی گویا در گام اول خبرهای خوشایندی برای هواداران رخ نداده است.

 

 

 اینکه بازیکنانی چون صادق محرمی و فرشاد احمد زاده تمدید قراردادشان را به آخر فصل موکول کرده اند و همچنین بازیکنان دیگر شروع مذاکرات را مشروط به تسویه مطالبات و بخشودگی جرایم دانسته‌اند. جالب اینکه مدیران پرسپولیس به هوای اینکه ممکن است پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان باز شود خیلی دیر شروع به مذاکره کردند و بازیکنان هم این نکته را فهمیدند. بعد که گرشاسبی راهی سوییس شد و ظاهرا فهمید نباید امید الکی به لغو محرومیت داشته باشد، تازه به ایران برگشت و پروژه تمدید قراردادها را استارت زد.

 

 

حال با این شرایط به وجود آمده برای پرسپولیس مدیران باشگاه با ناز این بازیکنان روبرو شده اند، شاید بتوان گفت اگر مدیریت باشگاه زودتر برای این مشکل اقدام می کرد الان اتفاقات دیگری می‌افتاد.

 

احتمال نیمکت‌نشینی ستاره‌های سرخ در تیم جدید!

معمولا تیم ها در کنار اینکه تیم خود را تقویت می کنند در صدد آن هستند که تیم رقیبشان را ضعیف کنند. بعضا دیده شده بازیکن موثر تیم رقیبشان را با وجود اینکه در همان پست بازیکن بهتری دارند را جذب می کنند و آن ها را روی نیمکت خود می نشانند به این ترتیب تیم حریفشان را تضعیف کرده اند که این یک نوع حربه جالب برای تضعیف تیم های دیگر است.

 

 

بر همین اساس شنیده ها حاکی است چندین بازیکن پرسپولیس که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد، مد نظر بعضی از باشگاه های داخلی قرار گرفته اند و جالب اینکه تیم‌های مورد نظر در پست آن‌ها یک یا ‌2 بازیکن خوب دارند.

 

مسلمان و کامیابی‌نیا، 2 بازیکن پرسپولیس که سخت مورد‌توجه یک تیم سرشناس شهرستانی قرار گرفته‌اند، در صورت پیوستن به تیم مذکور احتمالا باید نیمکت‌نشینی را به جان بخرند!‌

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین