اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۳۶۵

شیشه عمر علی کریمی در دستان برانکو

شیشه عمر علی کریمی در دستان برانکو
پرسپولیس با مسجل شدن قهرمانی‌اش در لیگ برتر طبعا انگیزه بالایی برای ادامه لیگ ندارد و این در حالی است که دو بازی این تیم در هفته‌های پایانی برای رقبا کاملا تعیین کننده است.
۲۳:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

شاگردان برانکو که از چندی پیش قهرمانی شان تا حد زیادی قطعی شده بود بالاخره به طور رسمی و با شکست پدیده عنوان قهرمانی را کسب کردند.

 

قرمزهای تهران همانند فصل گذشته زودتر از موعد قهرمان شدند و سه بازی بعدی که برای آنها تشریفاتی است، برای رقبا کاملا تعیین کننده خواهد بود.

 

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی جم می رود که به خاطر قرار داشتن رقیب در میانه های جدول این بازی اهمیت چندانی ندارد.

 

در هفته بیست و نهم اما شاگردان برانکو باید در اصفهان با ذوب آهن دیدار کنند که برای کسب سهمیه و جایگاه دوم در حال رقابت با استقلال و سایپا است. بی شک نتیجه این دیدار برای سه تیم یاد شده اهمیت فراوانی دارد.

 

در هفته سی ام و پایانی نیز پرسپولیس میزبان سپیدرود رشت است که یکی از کاندیداهای سقوط محسوب می شود و احتمال دارد تکلیف شاگردان کریمی برای بقا در هفته پایانی مشخص شود و شکست برابر قرمزها می‌تواند منجر به سقوط نماینده رشت شود.  برانکو وعده داده که شاگردانش تا پایان لیگ برای برد بازی می کنند که طبعا خبر خوبی برای قلعه‌نویی و کریمی - که ارتباط خوبی هم با برانکو دارند - نیست.

110

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین