اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۰۸۸

هـک مصلحتی اینستاگرام چشمی!/ چرا هافبک استقلال دلخور است؟!

هـک مصلحتی اینستاگرام چشمی!  چرا هافبک استقلال دلخور است؟!
تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه با نتیجه 4 - یک مشکی‌پوشان را شکست داد و به یک برد پرگل دیگر رسید اما اتفاقاتی در بین 2 نیمه رخ داد که در پشت برد این تیم مقابل نماینده مشهد مخفی ماند.
۱۰:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

ماجرا از آنجایی شروع شد که روزبه چشمی پس از برتری استقلال مقابل سیاه‌جامگان پست معناداری در صفحه شخصی خود به نمایش گذاشت.

 

این پیام عجیب چشمی حسابی ابهام‌آمیز بود و عده ای علت انتشار این پست را یا  خداحافظی روزبه چشمی از فضای مجازی می دانستند یا رفتن از استقلال!

 

ولی بعد از ساعاتی چشمی با انتشار پستی نوشت که صفحه مجازی‌‌ام هک شده بود.

وی نوشت: «سلام به همه هواداران و دوستان متاسفانه پیچ من هک شده بود و به کمک دوستان مشکل حل شد.»

اما واقعیت ماجرا چه بود؟

ترکیب عجیب سرمربی استقلال در اوایل دیدار با سیاه جامگان نشان می داد این تیم تیم همیشگی نیست و سر در گم بازی می کرد و صلابت بازی های گذشته را نداشت ولی در بین دو نیمه اتفاقات عجیبی در رختکن رخ داد. در بین دو نیمه امید ابراهیمی از شفر درخواست کرد او را در پست اصلی‌اش بازی بدهد. همین موضوع سرمربی آبی‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرد و ابراهیمی به پست هافبک دفاعی رفت و چشمی که با حضور منتظری و سهرابیان فرصت کرده بود به پست تخصصی برگردد دوباره مجبور شد در خط دفاع بازی کند!

 

این حرف سرمربی استقلال به چشمی بر خورد و این بازیکن قصد داشت رختکن آبی‌ها را ترک کند اما بازیکنان دیگر مانع از این کار شدند! در نهایت استقلال نیمه دوم با تغییر ترکیب موفق شد همان تیم همیشگی شود. بعد از پایان بازی روزبه چشمی به عنوان اولین بازیکن ساک خود را برداشت و با عصبانیت از مقابل خبرنگاران حاضر در میکسدزون آزادی عبور کرد و چند دقیقه بعد هم ماجراهای این پست ها آغاز شد.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین