اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۷۳۹
بادامکی: پدیده هم بیفتد خیال همه راحت می‌شود
بازیکن تیم فوتبال مشکی‌پوشان، گفت: با سقوط ما به لیگ دسته اول مسئولان مشهدی دغدغه کمتری دارند و نفس راحت‌تری می‌کشند.
۱۴:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

حسین بادامکی بعد از شکست 4 بر یک مقابل استقلال و سقوط به لیگ دسته اول، گفت: امسال همه جوره اشتباه داشتیم بازیکن، مربی و مدیریت همه اشتباه داشتند.

وی ادامه داد: تغییرات زیادی داشتیم و تا می‌آمدیم با یک مربی آشنا شویم تغییر می‌کرد و نمی‌توانستیم خوب نتیجه بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال مشکی‌پوشان در پاسخ به این سؤال که آیا با عنایتی مشکل داشت، گفت: نه، راجع به گذشته نباید صحبت کنیم آن هم اشتباه بود. کلاً امسال همه چیز اشتباه بود.

بادامکی درباره مشکلات مدیریتی و اشتباهات در این بخش، گفت: کلاً در ایران در مدیریت اشکال داریم. امسال مدیریت اشتباه کرد، مربی اشتباه کرد و بازیکن هم وقتی وظیفه‌اش را انجام نمی‌دهد اشتباه داشته.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مشهد می‌ماند یا نه، گفت: باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد الان مسئولان در مشهد دغدغه کمتری دارند و نفس راحت‌تری می‌کشند شنیده‌ام قرار است 6 امتیاز دیگر هم از پدیده کم کنند امیدوارم این تیم بماند اگر پدیده هم بیفتد خیال همه راحت می‌شود.

بادامکی خاطرنشان کرد: در شهرهای دیگر مسئولان بی‌تفاوت نیستند اگر در شهر دیگری غیر از مشهد بودیم حداقل به پدیده کمک می‌کردند تا این اتفاق نیفتد. دو تیم خصوصی در مشهد حضور دارند که حداقل سالی 6، 7 میلیارد هزینه می‌کنند. در شرایطی که تیم‌های دیگر که بالای جدول هستند از سوی دولت و کارخانه‌های صنعتی حمایت می‌شوند. آن زمان هم که در ابومسلم بودم از همه جا حمایت می‌شد به غیر از مشهد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین