اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۷۱۶

شریفی: برای دفاع از عنوان قهرمانی به ازبکستان می‌رویم

شریفی: برای دفاع از عنوان قهرمانی به ازبکستان می‌رویم
مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا اهمیت بالایی دارد و برای دفاع از عنوان قهرمانی به میدان می‌رویم.
۱۲:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

رشید شریفی در گفت‌وگویی، درباره شرایط وزنه‌بردران جوان بعد از رکوردگیری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه بچه‌ها رکوردهای خوبی را ثبت کردند و نشان دادند مسیر پیشرفت را به خوبی طی می‌کنند. عملکرد آنها راضی کننده بود و به کسب نتایج درخشان در ازبکستان امیدوار هستیم.

وی درباره علت عدم اعلام رکوردهای ملی پوشان ادامه داد: دلیل خاصی نداشت؛ با توجه به اینکه فردا قرار است جلسه شورای فنی برای اعلام اسامی نهایی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود در آن جلسه اسامی ملی‌پوشان اعلام خواهد شد. لیست ۱۰ نفره را اعلام کرده‌ایم و فردا اسامی 8 وزنه‌بردار نهایی اعلام خواهد شد.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما اهمیت بالایی دارد؛ با توجه به میزبانی ازبک‌ها، آنها حتما برای رفتن روی سکوی قهرمانی برنامه دارند، اما ما هم برای دفاع از عنوان قهرمانی به میدان می‌رویم. جوانان هم باید با اثبات توانایی خود از این رقابت‌ها به عنوان سکوی پرتابی برای موفقیت در آینده استفاده کنند.

شریفی تصریح کرد: خوشبختانه استعدادهای خوبی داریم و با سرمایه‌گذاری مناسب روی این نفرات در آینده دغدغه‌ای برای نداشتن پشتوانه در تیم ملی بزرگسالان نخواهیم داشت.

به گزارش فارس، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه سال 97 در شهر اورگنج ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین