اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۶۹
منصوریان می‌دانست برای بازی با پرسپولیس شرایط خوبی ندارم

صادقیان: مشکلی با برانکو، باقری و پرسپولیسی‌ها ندارم/ با نفت قرارداد دارم و نمی‌توانم از این تیم جدا شوم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد با این باشگاه قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود و به پرسپولیس برگردد.
۱۷:۲۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پیام صادقیان پس از دیدار نفت تهران - پرسپولیس که با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت، اظهار داشت: من اصلاً در این بازی خوب نبودم و نتوانستم بازی خودم را انجام دهم. با این حال باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که به من لطف داشتند و نشان دادند که فراموشم نکرده‌اند.

وی درباره اینکه اکنون زمزمه‌های بازگشتش به پرسپولیس به میان آمده و ابتدای بازی هم به سمت برانکو و باقری و بازیکنان این تیم رفت، گفت: من با برانکو، آقا کریم و پرسپولیسی‌ها مشکلی نداشتم. هر چه بود گذشته و به نظرم آقا کریم هم از بزرگان فوتبال کشورمان است. من هم قبل از بازی برای سلام و احوالپرسی به سمت پرسپولیسی‌ها رفتم، اما به این معنا نیست که به پرسپولیس بیایم. هنوز با نفت قرارداد دارم و نمی‌توانم از این تیم جدا شوم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه هنگام تعویض پیراهن خود را بالا زد که زیر آن پیراهن قرمز پوشیده بود، گفت: همه می‌دانند که من یک پرسپولیسی هستم. امروز هم اصلاً خوب بازی نکردم و این را خود علی آقا منصوریان می‌دانست که من شرایط خوبی برای این بازی ندارم. نتوانستم بازی خودم را انجام دهم، اما منصوریان خیلی منطقی با این مسئله رفتار کرد. روز خیلی بدی برای من بود و متأسفم.

صادقیان درباره اینکه خیلی از بازیکنان مقابل تیم‌های سابق خود بازی کردند اما مشکلی از این بابت نداشتند و چرا او برای بازی مقابل پرسپولیس ناراحت بوده است، خاطرنشان کرد: من نگفتم ناراحتم و حتی این را نگفتم که شرایط روحی خوبی ندارم، بلکه گفتم علی آقا می‌دانست که شرایط خوبی را نداشتم و آن هم این بود که 120 دقیقه مقابل استقلال بازی کرده و خسته بودم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین