اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۲۱۱
مقابل ذوب‌آهن از پیش بازنده نیستیم
هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: باشگاه به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد.
۱۴:۴۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

میعاد یزدانی در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: خوشبختانه با بردی که مقابل پارس جنوبی کسب کردیم شانس ما را برای بقا در لیگ برتر افزایش دادیم و امیدوار هستیم که به روندی که داریم ادامه بدهیم.

وی با اشاره به دیدار تیمش با ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و بدون شک بازی سختی در اصفهان داریم اما ما هم از پیش بازنده نیستیم و شک نکنید با تمام توانمان بازی خواهیم کرد.

یزدانی در خصوص اینکه مشکلات مالی چقدر در روند حرکتی این تیم تاثیرگذار است، گفت: این مشکلات وجود دارد و بازیکنان تیم حتی رقم دریافتی‌شان به ۵۰ درصد هم نرسیده است. حدود یک ماه دیگر بازی‌ها تمام می‌شود و ما مشکلاتی داریم و امیدوارم باشگاه مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا بتوانیم با تمرکز بالا پا به مسابقات بگذاریم. 

وی تأکید کرد: قرار بود مسئولان باشگاه به بازیکنان پول بدهند اما آنها اعلام کردند که می‌خواهند به بازیکنان چک به تاریخ پایان اردیبهشت بدهند اما بازیکنان تیم با این موضوع موافقت نکردند. باشگاه به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده و مشخص نیست ما چگونه می‌توانیم به مطالباتمان برسیم. آن تاریخی که می‌خواستند به ما چک بدهند زمانی است که چند روز بعد لیگ به پایان می‌رسد به همین دلیل بازیکنان این موضوع را نپذیرفتند.

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد به استقلال بر می‌گردد یا خیر گفت: فعلا می‌خواهم کمک کنم سپیدرود در لیگ برتر بماند، ان شاالله در پایان فصل تصمیم می‌گیرم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین