اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۸۸۷

فیلمبرداری بازیکنان الریان از تماشاگران و واکنش استقلالی‌ها +تصاویر

فیلمبرداری بازیکنان الریان از تماشاگران و واکنش استقلالی‌ها +تصاویر
سرمربی تیم فوتبال الریان قطر به همراه بازیکنان این تیم هنگامی که وارد زمین و رزشگاه آزادی شدند واکنش طرفداران استقلال را به چشم دیدند.
۱۸:۵۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 ساعت 18:15 بازیکنان تیم فوتبال الریان قطر با لباس‌های قرمز رنگ وارد زمین چمن شده و از وضعیت سکوهای استادیوم آزادی باخبر شوند اما هنگامی که آنها به همراه لادروپ سرمربی‌شان وارد زمین شدند واکنش طرفداران استقلال را به چشم دیدند. طرفداران تیم استقلال با سوت‌های ممتد از بازیکنان تیم فوتبال الریان استقبال کرده و البته آنها در وسط زمین مشغول تشویق‌ها و واکنش‌های طرفداران استقلال  بودند.

*تعدادی از بازیکنان تیم الریان مشغول فیلمبرداری و عکاسی از سکوهای آزادی شدند که این موضوع در نوع خود جالب توجه بود.

 

* اتوبوس تیم استقلال ساعت 18:20 وارد ورزشگاه آزادی شد.

* تیام مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال در فهرست 18 نفره آبی‌پوشان قرار گرفت و با وجود اینکه این بازیکن از ناحیه هند‌استرینگ احساس درد می‌کرد در لیست استقلالی‌ها حضور د ارد تا در صورت لزوم برای دقایقی آبی‌پوشان را همراهی کند.

* هنگامی که اعضای تیم الریان در زمین چمن حضور داشتند یک بالگرد در اطراف ورزشگاه مشغول فیلمبرداری از تماشاگران بود که همین موضوع هواداران استقلال را به وجد آورد.

*دیدار تیم‌های استقلال و الریان ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* هواداران تیم استقلال از طرح موزائیکی‌ که از روز گذشته آن را مهیا کرده بودند رونمایی کرده و به هنگام حضور بازیکنان الریان در زمین این طرح را به اجرا گذاشتند همچنین شعار خلیج فارس ایران بارها و بارها توسط تماشاگران استقلال در ورزشگاه طنین‌آمیز شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین