اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۰۸۵

رکوردگیری نهایی از وزنه برداران دو هفته قبل از اعزام به مسابقات آسیایی برگزار می شود

رکوردگیری نهایی از وزنه برداران دو هفته قبل از اعزام به مسابقات آسیایی برگزار می شود
سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان وزنه بردای گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اهمیت ویژه ای برای ما دارد و تدابیری اندیشه شده تا با تاکتیک مناسب بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در آسیا و جهان دفاع کنیم.
۱۵:۴۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، حمید رشیدی سرمربی تیم های ملی پایه ای کشورمان در خصوص برگزاری اردوی نهایی این دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی اورگنج ازبکستان، اظهار داشت: تمرینات مرحله آخر اردوهای ملی پوشان نوجوانان و جوانان را از روز 5 فروردین ماه در کمپ تیم های ملی با حضور 21 وزنه بردار استارت زدیم. شرایط برگزاری این اردو، همچون اردوهایی قبلی بسیار خوب دنبال می شود و نفرات حاضر در تمرینات به نحو مطلوبی خود را آماده حضور در مسابقات آسیایی می کنند و امیدواریم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی ادامه داد: در سال 2018 مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جهان در کشور ازبکستان برگزار می شود و این کشور مدعی قهرمانی است. با همفکری اعضای شورای عالی فنی فدراسیون، تدابیری اندیشه شده تا با تاکتیک مناسب بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در آسیا و جهان دفاع کنیم و با معرفی پدیده های وزنه برداری ایران، برای سومین قهرمان جهان در این رده سنی شویم.

سرمربی تیم‌های ملی پایه ای کشورمان اضافه کرد: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ازبکستان از اهمیت بالایی برخوردار است. به این جهت که رقابتهای جهانی جوانان در تیرماه و بازی های المپیک نوجوانان در مهرماه امسال برگزار می شود و به طبع باید نفرات حاضر در اردو به بهترین شکل آماده این مسابقات مهمتر شوند. 

رشیدی در خصوص زمان تعیین ترکیب اصلی دو تیم نوجوانان و جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: ترکیب تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تا حدودی مشخص شده است ولی با توجه به برگزاری رکوردگیری نهایی دو هفته قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، قصد داریم دو وزنه بردار را برای شرکت در المپیک نوجوانان در آرژانتین انتخاب کنیم. از همین حالا نیم نگاهی هم به بازی های المپیک نوجوانان داریم تا در این رقابتها بتوانیم به کسب مدال منتج شود. ترکیب تیم جوانان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا نیز در این رکوردگیری مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: برای اعزام به مسابقات این رده سنی همیشه مشکلاتی داریم و برهمین اساس از ارگان نظامی همچون نیروی انتظامی و ارتش تشکر می کنم که همکاری زیادی را برای اعزام این ملی پوشان به مسابقات برون مرزی انجام می دهند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین