اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۰۲۴
رحمتی صحبت برادرانه‌ای با من داشت

صادقیان: به شنیدن ناسزاها و الفاظ بد عادت کرده‌ام

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیگر به الفاظ بد و ناسزاها عادت کرده‌ام و هواداران هم هرچه می‌خواهند می‌گویند.
۱۹:۰۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پیام صادقیان در خصوص شکست نفت مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. ما می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم، اما با بدشانسی و در ضربات پنالتی بازی را باختیم.

وی در مورد شعارهایی که هواداران استقلال علیه او سر دادند، خاطرنشان کرد: دیگر به این الفاظ و ناسزاها عادت کرده‌ام. متأسفانه هواداران هم هرچه می‌خواهند می‌گویند. این اتفاقات در فوتبال خیلی عادی رخ می‌دهد.

هافبک تیم فوتبال نفت در مورد عملکرد داور بازی این تیم با استقلال هم گفت: من امسال هیچ حاشیه‌ای نداشتم و سرم به کار خودم بوده، اما واقعاً داور در دو صحنه خطای مسلم روی من پشت محوطه جریمه استقلال را نگرفت. شاید یکی از همان ضربات ایستگاهی گل می‌شد. اگر آن صحنه‌ها خطا نباشد من دیگر به زمین چمن پا نمی‌گذارم.

صادقیان با بیان اینکه صحبت خاصی با منصوریان انجام نداده است، درباره کیفیت بد زمین ورزشگاه تختی هم اظهار داشت: واقعاً کیفیت زمین بد بود و باعث ناراحتی دو تیم شده بود، اما من نباید بگویم که چرا این بازی را در این زمین برگزار کردند. همین زمین خراب باعث شد که در دقیقه 105 یک موقعیت خوب را از دست بدهم.

وی در خصوص اینکه مهدی رحمتی هنگام ضربه پنالتی چه چیزی به او گفته است، خاطرنشان کرد: رحمتی چیز خاصی نگفت. او دوست صمیمی من است و صحبت برادرانه‌ای را انجام داد!

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین