اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۹۷۵۹
باید هر چه زودتر خادم را باز گردانند تا وقفه‌ای در برنامه‌های کشتی ایجاد نشود
دبیر اسبق فدراسیون کشتی گفت: با ایجاد فضای تخریب کار درست نمی‌شود، کشتی نیاز مبرم به همدلی و همکاری دارد و تخریب مسئولین گذشته و فعلی توسط عده‌ای فرصت طلب حرکت درستی نیست.
۱۸:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

عارف ربطی در گفت‌وگویی درباره حواشی بوجود آمده در فدراسیون کشتی گفت: به نظرم در حال حاضر و باتوجه به حجم برنامه‌های رسول خادم، گزینه‌ای بهتر از وی برای فدراسیون کشتی نداریم. او از توانمندی خوبی برای جذب اسپانسر برای اجرای برنامه‌هایش برخوردار است که نباید آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: وی فردی متدین و معتقد به نظام است و بعضی از اظهار نظرها درموردش که باعث خدشه‌دار شدن چهره قهرمان المپیک و جهان می‌شود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایز نمی‌دانم؛ ضمن اینکه برادرانه از بعضی از عملکردهای او و همچنین به برخی از افرادی که در کنار این قهرمان فعالیت دارند، انتقاد دارم که امیدوارم با درایت رفع شود؛ درهرصورت گل بی عیب خداست.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی تصریح کرد: البته خواسته‌های رسول خادم به حق است و باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد. اصولا این گونه مشکلات در ورزش ما به علت موازی کاری و تعدد قدرت و تصمیم‌گیری وجود دارد که باعث متضرر شدن فدراسیون‌ها می‌شود. معتقدم ورزش کشور باید در دست یک نهاد اداره شود و تمام فدراسیون‌ها زیر نظر کمیته المپیک فعالیت کنند تا از موازی کاری جلوگیری شود‌.

ربطی افزود: اضافه شدن مسئله جوانان در وزارت ورزش باعث شده تا توجه کمتری به امور فدراسیون‌ها شود و بهتر است وزارت ورزش به وزارت امور جوانان تبدیل شود، زیرا جوانان ما ورزشی هستند، اما آنچه می‌خواهند شغل، مسکن و ازدواج است که به وزارت ورزش ارتباطی ندارد.

وی درمورد برخی از اظهار نظرها که در چند روز گذشته از قول او در فضای مجازی منتشر شده گفت: من صحبت‌های زیادی را مطرح کردم، اما برخی از گفته‌های من منتشر نشده؛ به نظرم مصاحبه من گزینشی انجام شده است‌. همانطور که در بدو ورود خادم به فدراسیون که مسئولیت دبیری را بعهده داشتم از او حمایت کردم هنوز هم بر این باور هستم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواهم با فراهم کردن مقدمات کار و با مذاکره جدی با وی هر چه زودتر رسول خادم را به فدراسیون کشتی باز گردانند تا وقفه‌ای در روند برنامه‌های کشتی که در پیش است، ایجاد نشود.

ربطی افزود: بودجه‌ای که برای فدراسیون در نظر گرفته شده جوابگوی دخل و خرج این فدراسیون با توجه به حجم برنامه‌ها نیست و اگر تاکنون فدراسیون کشتی به مشکل مالی برخورد نکرده از درایت رسول خادم است. با ایجاد فضای تخریب کار درست نمی‌شود، کشتی نیاز مبرم به همدلی و همکاری دارد و تخریب مسئولین گذشته و فعلی توسط عده‌ای فرصت طلب که به خاطر منافعشان در فدراسیون و بعضی از رسانه‌ها اعلام می‌شود حرکت درستی نیست. باید این حقیقت را بپذیریم که هر مسئولی در حد توان مدیریتی خود در خدمت ورزش بوده و تخریب و حتی تأیید آنها باعث گل آلود شدن فضای کشتی خواهد شد.

پیشکسوت داوری کشتی کشور در پایان گفت: امیدوارم رسول خادم با درایت خود آرامش را به کشتی باز گرداند که خواسته خانواده واقعی کشتی است. البته گفته‌های من برای منافع شخصی و دنیوی و تخلیه عقده‌های درونی نیست؛ شاید برخی صحیح و برخی ناصحیح باشد و یا اگر هم در بعضی از مطالب ناخواسته یا خواسته موجب ناراحتی دوستان می‌شود پوزش می‌خواهم؛ امیدوارم کدورتی در جامعه ورزش ایجاد نشود.

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: خادم خادم کشتی کشتی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین